![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,836 რეგისტრ.: 31-May 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 130 ![]() |
ვიყიდი COLD AIR INTAKE-ს BL5-ისთვის. ზომიერ ფასად. მარტო პაიპიც მოსულა.
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 11th October 2013 - 23:53) [snapback]533203[/snapback] შენ გინდა short ram intake რაც ჩემის აზრის ტყუილი ფულის ყრააა ფულის ყრა ზუსტად ქოლდ ინთეიქშია, რადგან ტურბინიანი ძრავისთვის თუ ინტერქულერი წინ გადაიტანე გინდა გქონია და გინდა არა, თან ფრონტ მაუნტის და ქოლდ ინთეიქის დაყენება ერთად არის დიდი გემაროი. ქოლდ ინთეიქები აყენეთ ატმოსფერკებზე, ტურბინიანებს მიეცით ის რაც სჭირდება ნამდვილად. რაც მოკლე იქნება შეწოვაც და გამოსცვლაც მით უკეთესი და არა ის რომ 2 მეტრიან ტრუბას უყენებთ. |
|
|
![]() ![]() |