![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() ჩაბერავ? © პატრული ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,093 რეგისტრ.: 4-July 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,795 ![]() |
ანუ შერეულში ვგულისხმობ როცა მისწორდება ვაჭერ წიხლს როცა მისწორდება ნელა დავდივარ, ნუ დავითვალე ასე, აანთო, ჩავასხი 20 ლიტრი და ანთებამდე გავიარე 130 KM ანუ გამოვიდა 15,4 ლიტრი 100 კილომეტრზე, ამ 130 კილომეტრიდან 30 არი ძაან მწარედ ნაგაზავები 6,5აბაროტზე გადართვებით...
რამდენად ნორმალურია წვა თქვენი აზრით? მექანიკაა ჩემი ფორიკა, S/TB, 2000 წლის გამოშვება, დანავაროტკებული და დაბუსტული არაა არაფერი კაპოტქვეშ... -------------------- Life with Subaru
Simple and 4WDsome... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 534 რეგისტრ.: 24-November 12 მომხმარებელი № 3,106 ![]() |
იქნებ ვინმე დამეხმაროთ
![]() მოკლედ ესეთი ადაწყვეტილების წინაშე ვდგევარ, მყავს 2001 ს 20 უტურბინო მექანიკა, წვა აქვს ძალიან ძალიან ჯიგრული. ![]() ფილტრები, სვეჩები, ზეთი რავი ყველაფერი დაცვლილი მაქვს. მოკლედ მინდა შევცვალო და ჩამოვიყვანო 2002-2003 იანი ტურბინიანი სგ5 მექანიკააა. მაგრამ ძალიან მაშინებს წვა, გადავქექე ყველა ფორუმი და ყველგან კატასტროფული განსხვავებაა წვაში. არა და არ ვგაზაობ ისე რო ცისტერნის მიბმა დაჭირდეს უბრადლოდ საჭირო დროს საჭირო ადგილას ტურბინა თავისას ამბობს. იქნებ ვისაც გყავთ და გაქვთ შეხება ტურბინიან მექანიკა სგ5 ზე დამაკვალიანოთ. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
ციტატა(f1sherman @ Oct 14 2013, 22:28) [snapback]533688[/snapback] იქნებ ვინმე დამეხმაროთ ![]() მოკლედ ესეთი ადაწყვეტილების წინაშე ვდგევარ, მყავს 2001 ს 20 უტურბინო მექანიკა, წვა აქვს ძალიან ძალიან ჯიგრული. ![]() ფილტრები, სვეჩები, ზეთი რავი ყველაფერი დაცვლილი მაქვს. მოკლედ მინდა შევცვალო და ჩამოვიყვანო 2002-2003 იანი ტურბინიანი სგ5 მექანიკააა. მაგრამ ძალიან მაშინებს წვა, გადავქექე ყველა ფორუმი და ყველგან კატასტროფული განსხვავებაა წვაში. არა და არ ვგაზაობ ისე რო ცისტერნის მიბმა დაჭირდეს უბრადლოდ საჭირო დროს საჭირო ადგილას ტურბინა თავისას ამბობს. იქნებ ვისაც გყავთ და გაქვთ შეხება ტურბინიან მექანიკა სგ5 ზე დამაკვალიანოთ. ![]() მე მყავს 2004-იანი SG5 მექანიკა (Cross Sport). სამსახური-სახლი რომ ვმოძრაობდი წვავდა 12 ლიტრს. სამსახური არის 7 კმ-ში, გზაში მხვდება 9 შუქნიშანი (სულ წითელი ანთია თან ![]() მოკლედ წყნარი სიარულით, საცობებში და უბედურებაში წვა არის 12 ლიტრი, ტრასაზე 8 ლიტრი (გადასწრება-გადმოსწრების მოყვარული თუ ხარ მიამატე 1 ლიტრი და ეგაა). P.S. ვყიდი ![]() -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|