IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> რამდენად ნორმალური წვაა 15,4 ლიტრი, შერეული ხოდით ქალაქში (მექანიკაზე
Rampage
გამოხმაურება Sep 11 2012, 13:41
გამოხმაურება #1


ჩაბერავ? © პატრული
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,093
რეგისტრ.: 4-July 12
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 2,795




ანუ შერეულში ვგულისხმობ როცა მისწორდება ვაჭერ წიხლს როცა მისწორდება ნელა დავდივარ, ნუ დავითვალე ასე, აანთო, ჩავასხი 20 ლიტრი და ანთებამდე გავიარე 130 KM ანუ გამოვიდა 15,4 ლიტრი 100 კილომეტრზე, ამ 130 კილომეტრიდან 30 არი ძაან მწარედ ნაგაზავები 6,5აბაროტზე გადართვებით...
რამდენად ნორმალურია წვა თქვენი აზრით?
მექანიკაა ჩემი ფორიკა, S/TB, 2000 წლის გამოშვება, დანავაროტკებული და დაბუსტული არაა არაფერი კაპოტქვეშ...


--------------------
Life with Subaru
             Simple and 4WDsome...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
f1sherman
გამოხმაურება Oct 14 2013, 21:28
გამოხმაურება #2


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 534
რეგისტრ.: 24-November 12
მომხმარებელი № 3,106




იქნებ ვინმე დამეხმაროთ biggrin.gif

მოკლედ ესეთი ადაწყვეტილების წინაშე ვდგევარ, მყავს 2001 ს 20 უტურბინო მექანიკა, წვა აქვს ძალიან ძალიან ჯიგრული. smile.gif სადღაც 9.5 მაქსიმუმ ქალაქში, და 7 - 7.5 მაქსიმუმ ტრასაზე.
ფილტრები, სვეჩები, ზეთი რავი ყველაფერი დაცვლილი მაქვს. მოკლედ მინდა შევცვალო და ჩამოვიყვანო 2002-2003 იანი ტურბინიანი სგ5 მექანიკააა. მაგრამ ძალიან მაშინებს წვა, გადავქექე ყველა ფორუმი და ყველგან კატასტროფული განსხვავებაა წვაში. არა და არ ვგაზაობ ისე რო ცისტერნის მიბმა დაჭირდეს უბრადლოდ საჭირო დროს საჭირო ადგილას ტურბინა თავისას ამბობს. იქნებ ვისაც გყავთ და გაქვთ შეხება ტურბინიან მექანიკა სგ5 ზე დამაკვალიანოთ. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Niklolozi
გამოხმაურება Oct 15 2013, 09:07
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,115
რეგისტრ.: 28-July 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 254




ციტატა(f1sherman @ Oct 14 2013, 22:28) [snapback]533688[/snapback]
იქნებ ვინმე დამეხმაროთ biggrin.gif

მოკლედ ესეთი ადაწყვეტილების წინაშე ვდგევარ, მყავს 2001 ს 20 უტურბინო მექანიკა, წვა აქვს ძალიან ძალიან ჯიგრული. smile.gif სადღაც 9.5 მაქსიმუმ ქალაქში, და 7 - 7.5 მაქსიმუმ ტრასაზე.
ფილტრები, სვეჩები, ზეთი რავი ყველაფერი დაცვლილი მაქვს. მოკლედ მინდა შევცვალო და ჩამოვიყვანო 2002-2003 იანი ტურბინიანი სგ5 მექანიკააა. მაგრამ ძალიან მაშინებს წვა, გადავქექე ყველა ფორუმი და ყველგან კატასტროფული განსხვავებაა წვაში. არა და არ ვგაზაობ ისე რო ცისტერნის მიბმა დაჭირდეს უბრადლოდ საჭირო დროს საჭირო ადგილას ტურბინა თავისას ამბობს. იქნებ ვისაც გყავთ და გაქვთ შეხება ტურბინიან მექანიკა სგ5 ზე დამაკვალიანოთ. biggrin.gif

მე მყავს 2004-იანი SG5 მექანიკა (Cross Sport). სამსახური-სახლი რომ ვმოძრაობდი წვავდა 12 ლიტრს. სამსახური არის 7 კმ-ში, გზაში მხვდება 9 შუქნიშანი (სულ წითელი ანთია თან biggrin.gif) და ამას მიმატებული ძალიან ნელი მოძრაობაა. ნუცუბიძიდან გაგაინამდე და პირიქით. ტრასაზე წვავს 8 ლიტრს.

მოკლედ წყნარი სიარულით, საცობებში და უბედურებაში წვა არის 12 ლიტრი, ტრასაზე 8 ლიტრი (გადასწრება-გადმოსწრების მოყვარული თუ ხარ მიამატე 1 ლიტრი და ეგაა).


P.S. ვყიდი smile.gif.


--------------------
I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Rampage   რამდენად ნორმალური წვაა 15,4 ლიტრი   Sep 11 2012, 13:41
levanisan  
ციტატ...   Sep 21 2012, 19:41
TRULOVI   კი მარა სადაა სავს...   Sep 21 2012, 19:55
levanisan  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 4 მომხმარებელი (მათ შორის 4 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge