![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() ჩაბერავ? © პატრული ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,093 რეგისტრ.: 4-July 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,795 ![]() |
მოკლედ, 2014 წლისთვის ვგეგმავ რომ ჩემი მანქანა გავაზადნივედუშო და დრიფტ ქარად ავაწყო...
ხოდა ახლა რა ხდება, მოკლედ პრობლემა ისაა რო სასტავი მეუბნება წინა ხიდი რო ჩახსნა დისბალანსს აიკიდებს მანქანაო, ზოგი იძახის არ აიკიდებსო, ზოგი ამბობს ხიდი ჩაიშლებაო და კაროჩე ვერ გავიგე ვერაფერი... კომპეტენტურ პიროვნებებს ვთხოვ დამეხმარონ საკითხში და მომცენ რჩევები მაინტერესებს რა პრობლემებთან არს დაკავშირებული SF5-ზე წინა ხიდის ჩახსნა?! -------------------- Life with Subaru
Simple and 4WDsome... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,370 რეგისტრ.: 2-November 09 მომხმარებელი № 524 ![]() |
Rampage
გაუმარჯოს ალექს, ყველაზე დიდი პრობლემა რაც შეიძლება ამ პროექტში შეგექმნას - ძრავია!!! სერიოზულ ირებილდი დაგჭირდება ძრავის + გაგრილების და ზეთის მიწოდების ძალიან გაუმჯობესება, რადგან გვერდულად მოსრიალე მანქანაში სუბარუს ძრავმა იცოცხლოს. კარგად იცი, რომ როდესაც ზანოსშია მანქანა, ინერცია რამხელაა და ამ დროს წარმოიდგინე სუბარუს ოპოზიტური ძრავი შიგთავსი, 2 პორშინისკენ ზეთის ნაკადი იქნება ბლომად, ორ პორშინს კი ზეთის ნაკლებობა, ეს ყველაფერი კი ძალიან ადვილად აფუჭებს ძრავს. შენ თუ მართლა ფორესტერი გინდა რომ გვერდულად ატარო, ძრავზეც რომ იფიქრო ურიგო არ იქნებოდა. ისე ამ პროექტს თუ შეეჭიდები, ფინანსურადაც და ფსიქოლოგიურადაც მზად უნდა იყო რომ ბოლომდე მიიყვანო 5-ზე წარმატებები ძმობილო -------------------- STI-222
|
|
|
![]() ![]() |