IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ცხენის ძალები საბურავზე, ავტომატიკა VS მექანიკა
karlo-fan
გამოხმაურება Nov 2 2013, 21:52
გამოხმაურება #1


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




ვერ ვნახე მსგავსი თემა, ავიღოთ მაგალითად ფორიკა SG5 მექანიკა და ავტომატი, რომლებსაც მახავიკზე 220 ქარხნული ცხენი ყავს, მაგრამ რა ხდება საბურავზე? მექანიკას მეტი აქვს? რის ხარჯზე? რამდენია სხვაობა %_ულად?

ან იმპრეზა WRX, ან SF5 და ა.შ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 2 2013, 23:05
გამოხმაურება #2


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(karlo-fan @ Nov 2 2013, 22:52) [snapback]539564[/snapback]
ვერ ვნახე მსგავსი თემა, ავიღოთ მაგალითად ფორიკა SG5 მექანიკა და ავტომატი, რომლებსაც მახავიკზე 220 ქარხნული ცხენი ყავს, მაგრამ რა ხდება საბურავზე? მექანიკას მეტი აქვს? რის ხარჯზე? რამდენია სხვაობა %_ულად?

ან იმპრეზა WRX, ან SF5 და ა.შ.



დინოზე სანამ არ დააყენებ, ვერაფერსაც ვერ გაიგებ biggrin.gif



ისე დიდი სხვაობა არ უნდა იყოს ავტომატსა და მექანიკას შორის, მაქსიმუმ 5% ალბათ smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
karlo-fan   ცხენის ძალები საბურავზე   Nov 2 2013, 21:52
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge