![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ვერ ვნახე მსგავსი თემა, ავიღოთ მაგალითად ფორიკა SG5 მექანიკა და ავტომატი, რომლებსაც მახავიკზე 220 ქარხნული ცხენი ყავს, მაგრამ რა ხდება საბურავზე? მექანიკას მეტი აქვს? რის ხარჯზე? რამდენია სხვაობა %_ულად?
ან იმპრეზა WRX, ან SF5 და ა.შ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
PAINKILLER
არის შესაძლებელი. არსებობს ტუნინგ კანტორები რომლებიც ცვლიან ჰიდრომუფტის შიგნეულობას წნევას უმატებენ და დრაგისთვის ძალიან მაგარი გამოდის. subaru torque converter tuning დასერჩე. 4X4 ყველაზე დიდი დანაკარგი იქნება. მონოზე ნაკლები. ერთი რომ დაგუგლო subaru hp at the crank at the wheels შენ კითხვაზე პასუხსაც მიიღებ. ჩვენ ვინ გაგვიზომავს აბა. 4X4 დინო არ არის აქ...სადაც არის იმათ ჰკითხე მაგალითად nasioc. For example, a stock 2006 STI makes advertised 300 horsepower at the flywheel, and about 235-240 hp at the wheels |
|
|
![]() ![]() |