IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ცხენის ძალები საბურავზე, ავტომატიკა VS მექანიკა
karlo-fan
გამოხმაურება Nov 2 2013, 21:52
გამოხმაურება #1


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




ვერ ვნახე მსგავსი თემა, ავიღოთ მაგალითად ფორიკა SG5 მექანიკა და ავტომატი, რომლებსაც მახავიკზე 220 ქარხნული ცხენი ყავს, მაგრამ რა ხდება საბურავზე? მექანიკას მეტი აქვს? რის ხარჯზე? რამდენია სხვაობა %_ულად?

ან იმპრეზა WRX, ან SF5 და ა.შ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
gentoo
გამოხმაურება Nov 3 2013, 20:08
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




PAINKILLER
არის შესაძლებელი. არსებობს ტუნინგ კანტორები რომლებიც ცვლიან ჰიდრომუფტის შიგნეულობას წნევას უმატებენ და დრაგისთვის ძალიან მაგარი გამოდის. subaru torque converter tuning დასერჩე.

4X4 ყველაზე დიდი დანაკარგი იქნება. მონოზე ნაკლები.
ერთი რომ დაგუგლო subaru hp at the crank at the wheels შენ კითხვაზე პასუხსაც მიიღებ.

ჩვენ ვინ გაგვიზომავს აბა. 4X4 დინო არ არის აქ...სადაც არის იმათ ჰკითხე მაგალითად nasioc.

For example, a stock 2006 STI makes advertised 300 horsepower at the flywheel, and about 235-240 hp at the wheels
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
karlo-fan   ცხენის ძალები საბურავზე   Nov 2 2013, 21:52
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge