![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ვერ ვნახე მსგავსი თემა, ავიღოთ მაგალითად ფორიკა SG5 მექანიკა და ავტომატი, რომლებსაც მახავიკზე 220 ქარხნული ცხენი ყავს, მაგრამ რა ხდება საბურავზე? მექანიკას მეტი აქვს? რის ხარჯზე? რამდენია სხვაობა %_ულად?
ან იმპრეზა WRX, ან SF5 და ა.შ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 3rd November 2013 - 21:08) [snapback]539782[/snapback] არის შესაძლებელი. არსებობს ტუნინგ კანტორები რომლებიც ცვლიან ჰიდრომუფტის შიგნეულობას წნევას უმატებენ და დრაგისთვის ძალიან მაგარი გამოდის. subaru torque converter tuning დასერჩე. მე სხვა რამე ვიგულისხმე, ჰიდრომუფტის წნევის შეცვლა ვიცი რომ შესაძლებელია, პომპა უნდა უფრო ძლიერი და კარობკის კომპის პრაშივკა, მაგრა მე მაინტერესებდა ჰიდრომუფტის მექანიკური ბლოკირება თუ შეიძლება რომ ჩართო მუდმივად, მხოლოდ სიჩქარის გამოცვლის დროს რომ გაითიშოს, ანუ მექანიკური სცეპლენიე გექნება ფაქტიურად ![]() მაგრამ ალბათ დიდხანს ვერ გაუძლებს მაგ რეჟიმში... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |