IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ცხენის ძალები საბურავზე, ავტომატიკა VS მექანიკა
karlo-fan
გამოხმაურება Nov 2 2013, 21:52
გამოხმაურება #1


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




ვერ ვნახე მსგავსი თემა, ავიღოთ მაგალითად ფორიკა SG5 მექანიკა და ავტომატი, რომლებსაც მახავიკზე 220 ქარხნული ცხენი ყავს, მაგრამ რა ხდება საბურავზე? მექანიკას მეტი აქვს? რის ხარჯზე? რამდენია სხვაობა %_ულად?

ან იმპრეზა WRX, ან SF5 და ა.შ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 3 2013, 21:48
გამოხმაურება #2


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(gentoo @ 3rd November 2013 - 21:08) [snapback]539782[/snapback]
არის შესაძლებელი. არსებობს ტუნინგ კანტორები რომლებიც ცვლიან ჰიდრომუფტის შიგნეულობას წნევას უმატებენ და დრაგისთვის ძალიან მაგარი გამოდის. subaru torque converter tuning დასერჩე.


მე სხვა რამე ვიგულისხმე, ჰიდრომუფტის წნევის შეცვლა ვიცი რომ შესაძლებელია, პომპა უნდა უფრო ძლიერი და კარობკის კომპის პრაშივკა, მაგრა მე მაინტერესებდა ჰიდრომუფტის მექანიკური ბლოკირება თუ შეიძლება რომ ჩართო მუდმივად, მხოლოდ სიჩქარის გამოცვლის დროს რომ გაითიშოს, ანუ მექანიკური სცეპლენიე გექნება ფაქტიურად smile.gif


მაგრამ ალბათ დიდხანს ვერ გაუძლებს მაგ რეჟიმში...


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
karlo-fan   ცხენის ძალები საბურავზე   Nov 2 2013, 21:52
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge