![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ვერ ვნახე მსგავსი თემა, ავიღოთ მაგალითად ფორიკა SG5 მექანიკა და ავტომატი, რომლებსაც მახავიკზე 220 ქარხნული ცხენი ყავს, მაგრამ რა ხდება საბურავზე? მექანიკას მეტი აქვს? რის ხარჯზე? რამდენია სხვაობა %_ულად?
ან იმპრეზა WRX, ან SF5 და ა.შ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 4th November 2013 - 00:02) [snapback]539858[/snapback] თავისით იბლოკება როცა თანაბარი სიჩქარით მიდიხარ. ანუ 1/1 ხდება. ეგ ისედაც ვიცი, მე ვამბობ რომ სულ დაბლოკილი იყოს სიჩქარის გამოცვლის გარდა, შესაძლებელია ეგეთი რამე? ციტატა(gentoo @ 4th November 2013 - 00:02) [snapback]539858[/snapback] სულ დაბლოკილი მინიმუმ ზეთის გაგრილება დაგჭირდება. ნუ ალბათ მალე გაცვდება კარობკაც. ზეთის დამატებითი გაგრილება რატომ დასჭირდება? და ისედაც არ გრილდება ავტომატის ზეთი? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |