IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ცხენის ძალები საბურავზე, ავტომატიკა VS მექანიკა
karlo-fan
გამოხმაურება Nov 2 2013, 21:52
გამოხმაურება #1


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




ვერ ვნახე მსგავსი თემა, ავიღოთ მაგალითად ფორიკა SG5 მექანიკა და ავტომატი, რომლებსაც მახავიკზე 220 ქარხნული ცხენი ყავს, მაგრამ რა ხდება საბურავზე? მექანიკას მეტი აქვს? რის ხარჯზე? რამდენია სხვაობა %_ულად?

ან იმპრეზა WRX, ან SF5 და ა.შ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
gentoo
გამოხმაურება Nov 3 2013, 23:27
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




ციტატა(PAINKILLER @ 4th November 2013 - 00:05) [snapback]539863[/snapback]
ზეთის დამატებითი გაგრილება რატომ დასჭირდება? და ისედაც არ გრილდება ავტომატის ზეთი?

გრილდება მააგრამ როგორც შენ ამბობ სულ დაბლოკილი რომ იყოს შენი აზრით რომელიმე სტოკი გაგრილება გაუძლებას მაგას? თან მაგას თუ ბლოკავ აშკარად ქალაქში საგორაოდ არ ბლოკავ...


შესაძლებელი ყველაფერია მაგრამ შესაბამისი მომზადების გარეშე არ არის მიზანშეწონილი ალბათ.

forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=820041

Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
karlo-fan   ცხენის ძალები საბურავზე   Nov 2 2013, 21:52
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge