![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ვერ ვნახე მსგავსი თემა, ავიღოთ მაგალითად ფორიკა SG5 მექანიკა და ავტომატი, რომლებსაც მახავიკზე 220 ქარხნული ცხენი ყავს, მაგრამ რა ხდება საბურავზე? მექანიკას მეტი აქვს? რის ხარჯზე? რამდენია სხვაობა %_ულად?
ან იმპრეზა WRX, ან SF5 და ა.შ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 3rd November 2013 - 22:48) [snapback]539808[/snapback] მაგრა მე მაინტერესებდა ჰიდრომუფტის მექანიკური ბლოკირება თუ შეიძლება რომ ჩართო მუდმივად, მხოლოდ სიჩქარის გამოცვლის დროს რომ გაითიშოს, ეგრე აქვს შენს კარობკას მექანიკურად მართვის რეჟიმზე რომ გადაიყვან და ძალიან თუ არ უჭირს. |
|
|
![]() ![]() |