IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ცხენის ძალები საბურავზე, ავტომატიკა VS მექანიკა
karlo-fan
გამოხმაურება Nov 2 2013, 21:52
გამოხმაურება #1


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




ვერ ვნახე მსგავსი თემა, ავიღოთ მაგალითად ფორიკა SG5 მექანიკა და ავტომატი, რომლებსაც მახავიკზე 220 ქარხნული ცხენი ყავს, მაგრამ რა ხდება საბურავზე? მექანიკას მეტი აქვს? რის ხარჯზე? რამდენია სხვაობა %_ულად?

ან იმპრეზა WRX, ან SF5 და ა.შ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
WESHAPO
გამოხმაურება Nov 4 2013, 10:30
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,461
რეგისტრ.: 26-March 13
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 3,340




ციტატა
ან ლეგასებს რის ხარჯზე აქვთ 20 ცხენიანი სხვაობა მახავიკზე?

მე მგონი ტურბინა, მექანიკაზე ტდ 04, ავტომატზე ვფ 38 smile.gif
და ალბათ პრაშივკაც სხვაა.

maxouni
მე მგონი Qალაქში ნელა სიარულის დროს დაბლოკვა 60 კმ სთ ზე კარგი არ უნდა იყოს კოლოფისთვის, მარა D ში თვითონ აკეთებს ყველარს და მე5 ში იბლოკება, იქნებ მართლა ტიპტრო რეჟიმი ჯობია, ქალაქში მე 5 არც არის საჭირო.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში


Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge