გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Nov 2 2013, 21:52
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 |
ვერ ვნახე მსგავსი თემა, ავიღოთ მაგალითად ფორიკა SG5 მექანიკა და ავტომატი, რომლებსაც მახავიკზე 220 ქარხნული ცხენი ყავს, მაგრამ რა ხდება საბურავზე? მექანიკას მეტი აქვს? რის ხარჯზე? რამდენია სხვაობა %_ულად?
ან იმპრეზა WRX, ან SF5 და ა.შ. |
|
|
|
![]() |
Nov 4 2013, 10:30
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 |
ციტატა ან ლეგასებს რის ხარჯზე აქვთ 20 ცხენიანი სხვაობა მახავიკზე? მე მგონი ტურბინა, მექანიკაზე ტდ 04, ავტომატზე ვფ 38 და ალბათ პრაშივკაც სხვაა. maxouni მე მგონი Qალაქში ნელა სიარულის დროს დაბლოკვა 60 კმ სთ ზე კარგი არ უნდა იყოს კოლოფისთვის, მარა D ში თვითონ აკეთებს ყველარს და მე5 ში იბლოკება, იქნებ მართლა ტიპტრო რეჟიმი ჯობია, ქალაქში მე 5 არც არის საჭირო. |
|
|
|
karlo-fan ცხენის ძალები საბურავზე Nov 2 2013, 21:52
PAINKILLER
maxouni მარტო მეხუთეში კი ... Nov 4 2013, 10:50
gentoo ზადნის გარდა მხოლო... Nov 4 2013, 10:56
PAINKILLER ![]() ![]() |