![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ვერ ვნახე მსგავსი თემა, ავიღოთ მაგალითად ფორიკა SG5 მექანიკა და ავტომატი, რომლებსაც მახავიკზე 220 ქარხნული ცხენი ყავს, მაგრამ რა ხდება საბურავზე? მექანიკას მეტი აქვს? რის ხარჯზე? რამდენია სხვაობა %_ულად?
ან იმპრეზა WRX, ან SF5 და ა.შ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
ციტატა ან ლეგასებს რის ხარჯზე აქვთ 20 ცხენიანი სხვაობა მახავიკზე? მე მგონი ტურბინა, მექანიკაზე ტდ 04, ავტომატზე ვფ 38 ![]() და ალბათ პრაშივკაც სხვაა. maxouni მე მგონი Qალაქში ნელა სიარულის დროს დაბლოკვა 60 კმ სთ ზე კარგი არ უნდა იყოს კოლოფისთვის, მარა D ში თვითონ აკეთებს ყველარს და მე5 ში იბლოკება, იქნებ მართლა ტიპტრო რეჟიმი ჯობია, ქალაქში მე 5 არც არის საჭირო. |
|
|
![]() ![]() |