IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ცხენის ძალები საბურავზე, ავტომატიკა VS მექანიკა
karlo-fan
გამოხმაურება Nov 2 2013, 21:52
გამოხმაურება #1


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




ვერ ვნახე მსგავსი თემა, ავიღოთ მაგალითად ფორიკა SG5 მექანიკა და ავტომატი, რომლებსაც მახავიკზე 220 ქარხნული ცხენი ყავს, მაგრამ რა ხდება საბურავზე? მექანიკას მეტი აქვს? რის ხარჯზე? რამდენია სხვაობა %_ულად?

ან იმპრეზა WRX, ან SF5 და ა.შ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 4 2013, 11:15
გამოხმაურება #2


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Nov 4 2013, 02:00) [snapback]539922[/snapback]
ეგრე აქვს შენს კარობკას მექანიკურად მართვის რეჟიმზე რომ გადაიყვან და ძალიან თუ არ უჭირს.


ანუ შენ ამბობ რომ ტიპტრონიკის რეჟიმში მექანიკური ბლოკირება სულ ჩართულია??


საინტერესოა....

ციტატა(maxouni @ Nov 4 2013, 11:50) [snapback]540006[/snapback]
მარტო მეხუთეში კი არა ყველა სიჩქარეში იბლოკება თანაბარი სვლის პირობებში


მე ვიცი რომ 1-2-ში არ იბლოკება, შეიძლება ვცდები... მგონი 60კმ/სთ-მდე არ უნდა იბლოკებოდეს ჰიდრომუფტა...

ციტატა(WESHAPO @ 4th November 2013 - 11:30) [snapback]539982[/snapback]
მე მგონი ტურბინა, მექანიკაზე ტდ 04, ავტომატზე ვფ 38 და ალბათ პრაშივკაც სხვაა.


რა თქმა უნდა პრაშივკაც სხვაა და ტურბინაც smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
karlo-fan   ცხენის ძალები საბურავზე   Nov 2 2013, 21:52
PAINKILLER  
ციტატ...   Nov 4 2013, 10:30
maxouni   მარტო მეხუთეში კი ...   Nov 4 2013, 10:50
gentoo   ზადნის გარდა მხოლო...   Nov 4 2013, 10:56
PAINKILLER  
ციტა...   Nov 4 2013, 12:15


Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge