![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ვერ ვნახე მსგავსი თემა, ავიღოთ მაგალითად ფორიკა SG5 მექანიკა და ავტომატი, რომლებსაც მახავიკზე 220 ქარხნული ცხენი ყავს, მაგრამ რა ხდება საბურავზე? მექანიკას მეტი აქვს? რის ხარჯზე? რამდენია სხვაობა %_ულად?
ან იმპრეზა WRX, ან SF5 და ა.შ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 4 2013, 02:00) [snapback]539922[/snapback] ეგრე აქვს შენს კარობკას მექანიკურად მართვის რეჟიმზე რომ გადაიყვან და ძალიან თუ არ უჭირს. ანუ შენ ამბობ რომ ტიპტრონიკის რეჟიმში მექანიკური ბლოკირება სულ ჩართულია?? საინტერესოა.... ციტატა(maxouni @ Nov 4 2013, 11:50) [snapback]540006[/snapback] მარტო მეხუთეში კი არა ყველა სიჩქარეში იბლოკება თანაბარი სვლის პირობებში მე ვიცი რომ 1-2-ში არ იბლოკება, შეიძლება ვცდები... მგონი 60კმ/სთ-მდე არ უნდა იბლოკებოდეს ჰიდრომუფტა... ციტატა(WESHAPO @ 4th November 2013 - 11:30) [snapback]539982[/snapback] მე მგონი ტურბინა, მექანიკაზე ტდ 04, ავტომატზე ვფ 38 და ალბათ პრაშივკაც სხვაა. რა თქმა უნდა პრაშივკაც სხვაა და ტურბინაც ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |