![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 648 რეგისტრ.: 30-September 10 მომხმარებელი № 1,465 ![]() |
ნიკი: Bacha
სახელი: ბაჩა გვარი: რამიშვილი მანქანა: Subaru Legacy B4 2.0 GT წელი: 2004 ფერი: Black დამატებით: 2.0 Twin Scroll Turbo Dual AVCS 260 HP 343NM Torque.. Transmission, VTD 5AT SportShift.. Audio System, Mcintosh + Panasonic DVD/MP3/TouchScreen/TV/Navigation.. Front Bumper Lip + Rear Spoiler.. STI Genome Front Strut Bar.. STI Front Grille.. Apexi Turbo Timer.. WORK EMOTION CR Kai Wheels 18"/7.5j.. მოკლედ, ერთ–ერთი მათგანი ვარ ვინც BE5-დან პირდაპირ BL5-ზე გადაჯდა და ვიტყვი, რომ რადიკალურად შეცვლილია ყველაფერი, RSK-ში თითქოს უფრო მეტი სპორტული ხასიათია ვიდრე ახალ მოდელში, ასევე აჩქარების ტვინ ტურბო ეფექტი, დაკიდების სისტემა და ა.შ. მაგრამ როცა უკვე მეტი კომფორტი გინდება და თან სისწრაფის დაკარგვაც არ გინდა, BL5 ზედ გამოჭრილია საამისოდ, აი დავდივარ გაღიმებული სახით და მოაქვს და მოაქვს სიამოვნება ![]() ![]() ჯერ მხოლოდ ეს სურათი მაქვს და ნელ–ნელა სხვებსაც შევმატებ ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
3.0 ლს ჯანმრთელ ბლ5 GT სთან შანსი არა აქვს, თუ ვინმეს არ ჯერა დამიდგეს!
Bachа რა უნდა ჭირდეს კარობკას, იქნებ შენ ვერ შიფტავ დროზე? აბა რიჩაგითაც სცადე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 648 რეგისტრ.: 30-September 10 მომხმარებელი № 1,465 ![]() |
ციტატა(WESHAPO @ Nov 4 2013, 18:07) [snapback]540160[/snapback] Bachа რა უნდა ჭირდეს კარობკას, იქნებ შენ ვერ შიფტავ დროზე? აბა რიჩაგითაც სცადე. ჩემ კარობკას არაფერი ჭირს, რატისთვის უნდა მიგეწერა |
|
|