![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
WESHAPO ზურაბ ბერუაშვილი
SUBARU LEGACY BL5 GT 2004 silver. AT. 105000km LIBERAL(STI)გარეთა აღკაზმულობა STI სავალი ნაწილი, გამბჯენები და სამუხრუჭე მაგისტრალები. FUJITSUBO სრული სამაყუჩე სისტემა DEFI მაჩვენებლები: ბუსტი, ზეთის წნევა ვოლტმეტრი. AEM მშრალი ფილტრი HKS ტურბოტაიმერი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
PAINKILLER
ძძიგურის მანქანას არ ქონია მაგხელა პიკები მე მაგრად ვეჭვობ რო შეილება რაღაც ღალატი იყოს ![]() როცა 0.9 1.0 ია ბუსტი იქ 1.2 1.25 უკვე ბევრია თან ტიპტროზე და არა მექანიკაზე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ Nov 4 2013, 18:35) [snapback]540178[/snapback] PAINKILLER ძძიგურის მანქანას არ ქონია მაგხელა პიკები მე მაგრად ვეჭვობ რო შეილება რაღაც ღალატი იყოს ![]() როცა 0.9 1.0 ია ბუსტი იქ 1.2 1.25 უკვე ბევრია თან ტიპტროზე და არა მექანიკაზე კაკრაზ ეგრეც უნდა იყოს, როცა 1.0 სტაბილური ბუსტია, პიკები 1.2-ზეც უნდა ადიოდეს, რაც კი ტურბინიანი მანქანები მყოლია ყველაზე მასე იყო ![]() ციტატა(WESHAPO @ Nov 4 2013, 18:54) [snapback]540195[/snapback] TRULOVI ხო ხედავ გუშინ რა ვეჩალიჩე პეინას მაგრამ მაინც თავს არიდებს. ![]() ვახ ერთი მოვრჩე რა ხელოსნებს, სვეჩების შეცვლა და ეგეთები მკიდია, როგორც არის ეგრე დავდგები ვისთანაც გინდათ, მექანიკა იყოს თუნდაც ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|