![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
გთხოვთ თემაარ გაოფოთ არ იგონჩაოდ უაზროთ
![]() მოკლედ რაშია საქმე მანქანას აქვს ზოგადად მხოლოდ 1 ( პირველ ) სიჩქარეში ბუსტის პრობლემა 3500 3600 ვარ უკვე Fულ ბუსტზე 1.1 1.2 მიდამოებში როგორც გეინით მიყენია მაგრამ 5 ათასი აბაროტიდან 7 ათასამდე სანამ მიდის ბუსტი უკან ვარდება 0.8მდე 2ში ბუსტი 1.0 მდე ადის დჟე 1.1 მდეც და 3 შიც ეგრეა დგას სანამ 6K ზე არ მივა და 1.0 0.95 ზე არ დადგება დაკეტვამდე ხოდა როცა ვგაზაობ 1 2 3 ვხმარობ სტროგად 3 სიჩქარეში რო აგდებს პიკს მაძლევს ძალიან დიდს 1.4 1.5 ![]() კიდე ცხელზე დავაკვირდი ვაკუმს დაჩიკზე და 0.4 0.5 ფარგლებში მერყეობდა მარა 0.5 არ იყო იმენა უფრო მეტი 0.4 იყო ცივზეც დაახლოებით ეგრეა დაჟე ვაკუმი 4 ზე ძალიან ოდნავ დაბლა იყო 3.98 9 6 ზე მერყეობდა სვეჩები იდეალური მაქვს IK22 აყენია 8K აქ გავლილი რო ვნახე ახლებივითაა პრაოდკაც იდეალურია არ გადააქვს ბენზინის ფილტრიც კაია ხვალ ან ზეგ უნდა ჩავბერო კომპრესორით და შევამოწმო იპარავს თუარა მარა ეჭვი მაქ რო არ იპარავს მარა მაინც ვცდი ![]() ვის რა იდეა გაქვთ სიცივე სიცხე იგივეს შვება |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მმ ჰგ-შია ამისი. ხო აბაროტები ეჭირა. ოზი ანუ მე გითხარი რომ ვაკუუმი უნდა იყოს 0.6 ბარი. ჰოდა თუ მაგდენია შეეშვი.
ასევე ისიც გითხარი რომ დეფი არ ღლევდება. ნუ მილიონშიერთი ამიტომაც ღირს ასე ძვირი. კიდევ იმასაც გეტყვი რომ ისრის გასწორება რომ გინდოდა 0-ზე ახლა დავამუღამე დაუშლელად როგორ გასწორდეს. ანუ რას ვაკეთებთ. დაქოქილზე 0-პოზიციაზე აძრობ უკნიდან შტეკერს. ჩააქორბ. შეარჩობ შტეკერს და 0-ზე უნდა დადგეს. მაგ დაჩიკი იმახსოვრებს რა პოზიციაზე დარჩა გათიშვისას ამიტომ ეგრე გასწორდება. ტრულოვ არ გაგიარა სიცხემ? როგორ ხარ ბრატ. ![]() |
|
|