![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 84 რეგისტრ.: 9-November 13 მომხმარებელი № 3,734 ![]() |
მოკლედ ჩემი ფორიკაზე უკანა შუშაზე წყალი არ ასხამდა. ძრავი მუშაობდა, წყალი სავსე იყო მაგრამ არაფრის დიდებით არ გამოდიოდა. პრობლემა ძალიან მარტივი აღმოჩნდა და ზუსტად 3 წუთში მოგვარდა. ესეიგი:
1. ვხსნით საბარგულს და ვეძებთ მის ზედა ნაწილში შავ რეზინის ზაგლუშკას ![]() იხსნება ნახვრეტი ![]() შევყოფთ თითებს და მოვძებნით შლანგს და გამოვქაჩავთ. შლანგი არის 2 ნაწილიანი: ერთი ნაწილი მოდის წინიდან, მეორე ნაწილი მიდის წყლის გამფრქვევზე. შუაში უყენია პლასტმასის მუხლი. აძრობთ მუხლს ორივე შლანგიდან და ტესტავთ წინიდან მომავალი შლანგიდან წყლის გამოშვებას. 99% წყალი წამოვა და პრობლემა კლაპანში იქნება. (შლანგი გარეთ გაწიეთ, საბარგული არ დაწუწოთ). ![]() ესეც მოხსნილი კლაპანი. ![]() მთელი მუღამი ისაა, რომ ამ მუხლში არის აბრატნი კლაპანი ![]() ![]() ვაყენებთ კლაპანს უკან (ოღონდ მიმართულება არ შეგეშალოთ, ისარი აქვს ზედ, რომელიც უთითებს წყლის მიმართულებას და ეგრე დააყენეთ) და ვტკბებით სუფთა უკანა შუშით ![]() P.S. შლანგებთან ფრთხილად, რო გამოწევთ ან ვინმეს დააჭერინეთ, ან დააფიქსირეთ, თორე ამ მუხლს რო მოხსნით, შეილება რომელიმე შევარდეს უკან და მერე გამოქაჩვა მაგარი საჩალიჩოა |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 84 რეგისტრ.: 9-November 13 მომხმარებელი № 3,734 ![]() |
მარტივი პრინციპია, რასაც ვაკეთებ და ვწვალობ, რატო დაიკარგოს, ბარემ სხვებსაც გავუზიარებ
![]() ![]() Bachа არ მაქ, თორე არც მაგას დავტოვებდი ხელის შეუვლებლად ![]() ![]() ![]() ![]() levanisan ჰო მარა, კლაპანის მერე, არი დაახლოებით 5 სანტიმეტრიანი რეზინის შლანგი, იმაში დარჩენილი წყალი უკან რო წავიდეს რაა რო? რას გააფუჭებს? და კლაპანის წინ არსებული შლანგი რაცაა, მთელ სიგრძეზე რაც მიყვება მანქანას, მაქედან ვითომ კლაპანის გარეშე წავა წყალი უკან? ![]() |
|
|
![]() ![]() |