![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,371 რეგისტრ.: 7-November 13 მომხმარებელი № 3,728 ![]() |
კაროჩე აუტო ტაიმერი მიყენია,160-180 ით რო მივდიოდი წამზომი 35-40 წამამდე ადიოდა ეგეც მაქსიმუმ,,,,,ეხლა კიდე აბაროტი 2 ამდე არარი ასული,მანქანა 60-80 ით ამიდის და 2 წუთამდეც ადის და მეტიც ტო რავქნა რაშია საქმე იქნებ იცით ვინმემ....................
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(OZY @ 10th November 2013 - 20:15) [snapback]542000[/snapback] ხო ტურბო ტაიმერი ქვია მაგიტომ რომ ტურბინა გააგრილოს ტაიმერი როდის მერე იყო რომ ტურბინას აგრილებდეს? ![]() ტურბო ტაიმერი და გაგრილება ტურბინის საერთოდ არ არის კავშირში ![]() UAU-310 ავტომატურ ტურბო ტაიმერებს აქვს სხვადასხვანაირად ფუნქციები განლაგებული. მაგალითად, ბლიტსის ტაიმერი მიყენია და მინიმუმი მიყენია 10 წამი, როცა ნელა დადიხარ (იმას კი არ ნიშნავს რომ 20 კმ/ს) არამედ დაბალი აბაროტებით მაშინ ჩემი ტაიმერის წამზომი რაც დაყენებული მაქვს მაგაზე მაღლა არ ადის, აქვს ის ფუნქცია რომ დაითვალოს დაბალ დიაპაზონში, საშუალო და მაღალ დიაპაზონში.. ჩემი ტაიმერი ითვლის ზაჟიგანიის იმპულსებს, რაც უფრო ხშირია ესეიგი გაზ გაყრილი დადიხარ.... დავაყენე დაბალ დიაპაზონში და მინიმუმ 10 წამზე, თუ ჩათვალა ტაიმერმა რომ შენ ნორმალურად იარე და 10 წამზე მეტი არ სჭირდება არც მოუმატებს.... ზოგი ტაიმერები კიდევ ითვლის აბაროტის მიხედვით, სიჩქარის მიხედვით, ანუ დაერთებულია შესაბამის პროვოდზე ძრავის კომპიუტერთან. შენი ტაიმერი სავარაუდოდ არეულია ნასტროიკაში და მითითებულია რომ რაც შეიძლება დიდხანს იმუშაოს ძრავმა მანქანის გაჩერების შემდეგ. მანუალი ინტერნეტში მოიძიე და დაათვალიერე შენი ტაიმერის ფუნქციები |
|
|
![]() ![]() |