![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 43 რეგისტრ.: 17-August 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 306 ![]() |
გამარჯობათ ხალხო! მოკლედ ესეთი სიტუაცია მაქ, კოლექტორზე როა რაგაც დაჩიკი მგონი ლამბდა ქვია და როგორ გავიგო ვარგა თუ არა იქნებ მირჩიოთ ვინმემ,უსაშველოდ წვავს ბენზინს გამაგიჟა:)13, 14 ლიტრი ქალაქში მგონი ბევრია თან ძაან უტურბინო ფორიკასთვის,დანარჩენი ფილტრები და სვეჩები შევცვალე და ეგ დამრჩა რა.ვერ ვნახე ვერსად რამდენი უნდა მიჩვენოს ტესტერზე დენი და რამდენ აბაროტზე(მუშა დაჩიკმა)? მადლობთ
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 24th November 2009 - 11:51) [snapback]55042[/snapback] დიაგნოსტიკაზე გაარკვევენ როგორ მუშაობს ლამბდა?? ჩეკ ენჯინებს არ მიჩვენებს ვერ გაარკვევენ, მითუმეტეს ძნელია ქარხნული ლამბდას რამე გაუგო. აი ეგრეთწოდებული WideBand რომ გეყენოს მერე კი. ზოგადად ლამდა ასეთნაირად შეიძლება შემოწმდეს : დიაგნოსტიკაზე Live Data-ში უყურებ A/F Ratio-ს და უკან გლუშაკში CO-ს გამზომი გაქვს შეთხრილი. ზუსტად ციფრებით ვერ გეტყვი, მაგრამ მაგათი შედარებით იგებ ლამბდა ურევს თუ არა და კიდევ ერთი მეთოდი თუ ზუსტად ვიცით ინჟექტორის გახსნის დრო რამდენუ უნდა იყოს, მაშინ ასე შეგვიძლია შევადაროთ : თუ სმესი 1/14-ია და ინჟექტორის გახსნის დრო 0.1 მილიწამით მაინც განსხვავდება სტანდარტულისგან ესეიგი ლამბდა ურევს, თუ არა და ლაბდას შეეშვი. მაგერამ რომელმა დიაგნოსტიკოსმა იცის ინჯექტორის დროები მაგას ვერ გეტყვი, მე არ მეგულება ეგეთი. შეგიძლია მანუალში მოძებნო და დიაგნოსტიკოსს ასწავლო |
|
|