![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 34 რეგისტრ.: 17-December 13 მომხმარებელი № 3,821 ![]() |
მოგესალმებით ყველას. რჩევა მჭირდება, მიყვარს ბუნებაში სიარული და ცოტა ლაითი ოფროუდი, ტურბინიანს მირჩევთ თუ უტურბინოს, და რა მატორზე ეხლა ვაპირებ ყიდვას და ვერგადამიწუვეტია. 2001 წლიან მოდელებზე მაკ საუბარი
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058 ![]() |
ციტატა(shota @ 17th December 2013 - 19:33) [snapback]552881[/snapback] თუ მოუვლი არაფერი არ დაეწყება, შედარებით ვადარებ უბრალოდ და გამძლეობით უტურბინო უგებს, თორე ხო არ ვამბობ ტურბინიანი 100% ფუჭდებათქო? ერთიდაიგივე ძრავს ერთს 137 ცხენის ძალა აქვს მეორეს 240, რომელი უფრო გამძლე იქნება? რათქმაუნდა დეფორსირებული... მე ეხლა დიდი პრაქტიკა მაქვს თქვენსავითO ვერ ვიტყვი, მარა ფაქტი ასეთია: პირველად ვიყიდეთ 2.5 უტურბინო, 2003 წლიანი- შევამოწმებინა ხელოსნებს დიღმის ტრასაზე (სამწუხაროდ არ ვიცოდით მაშინ ბოქსების შესახებ) მითხრეს იდეალურად მუშაობს, არაფერი პრობლემა არ აქვსო - დავიტოვეთ. ცოტა ხანში ვიყიდეთ 2.0 ტირბინირებული, wrx. 2001 წლიანი არსად არ შეგვიმოწმებია ![]() 2.5 ძრავი არ ამიცილებია 3 000 აბაროტს, და გაფშიკა ფეხი აგერ 2 თვის წინ. 155 000 მილზე WRX -სსაც გაზაობაში ვკლავთო ვერ ვიტყვი, მარა ხშირად ატრიალებს 7 000 და ასევე ხშირად ავრტყმევინებ ხოლმე, არის ჯიხვივით 140 000 კილომეტრზე...დასკვა მარტივი და გასაგებია ![]() |
|
|
![]() ![]() |