![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 467 რეგისტრ.: 12-December 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,139 ![]() |
გამარჯობათ! მოკლედ მყავს სფ-5 და როგორც ვატყობ,უფრო გვიან მოდელებთან შედარებით უფრო გამძლე,, ჟეშტი ,, აქვს,რაც ჩვენი სეტყვიანობის პირობებში , მნიშვნელოვანია!გთხოვთ მიპასუხოთ,გვიანი მოდელები უფრო თხელი ძარათი გამოდიოდნენ, თუ მე მეჩვენება?რაღაც,, ფარატინა,, შთაბეჭდილებას ტოვებენ....ჩემი მანქანით,ერთხელ, ისეთ სეტყვაში მოვხვდი, რომ ორი დღე ავტოფარეხში არ ჩავდიოდი, შიშით,მეზობლების მანქანების შემყურე...))) მაგრამ ,ერთი ნასეტყვარიც არ ქონდა...
ახლა 2004 წლიანის შეძენას ვაპირებ და, მაგ მხრივ ,პრობლემა ხომ არ შემექმნება?არ მინდა დასეტყვილი მანქანით სიარული...)))) |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Forester76 @ 18th December 2013 - 00:22) [snapback]552971[/snapback] სფ5 ბევრად უფრო რბილი, ბევრად უფრო უხმაურო და ბევრად უფრო გამძლეა ვიდრე სგ5, SG5-ს აშკარად უკეთესი ხმის იზოლაცია აქვს კაპოტი ალუმინის არის ტურბინიანებზე, უტურბინოზე არ ვიცი როგორ არის... ჩემს კროსსპორტს კარებიც ალუმინის ჰქონდა ციტატა(Davit 061 @ Dec 18 2013, 02:04) [snapback]552979[/snapback] მადლობა!)))იცი რა მაინტერესებს 3.0ძრავიანებიც 4 ცლიანდრიანები არიან?ან ავტომატიკა 4 სიჩქარიანი აქვთ?დავბერდი და ავტომატიკა მინდა....)))აუთბეკი ფორესტერზე რბილია ხომ? 3.0-ები ყველა 6 ცილინდრიანია ![]() ![]() აუთბექი ფორესტერზე რბილიც არის, უფრო დიდი სალონიც აქვს, ბაგაჟნიკიც, ხმის იზოლაციაც ბევრად უკეთესი აქვს, უკეთესი საუნდ-სისტემა მოყვება, 3.0 ვერსიებს კი VDC და კრუიზ კონტროლი აქვს სტანდარტში ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|