![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ესეიგი რა ხდება
ეს პრობლემა ეხება ჩემს მექანიკურ კარობკას ადრე როდესაც ზადნიში ჩავაგდებდი და უკუსვლით მივდიოდი კარობკას ქონდა დამახასიეთებელი ზუზუნი, რაც სხვა მანქანებზეც ესეა, რაღაცნაირად ზუზუნებს, მაგრამ ამ ბოლო დროს ამ უკუსვლით მოძრაობისას ამ ზუზუნმა რაღაც მკვეთრად მოიმატა.... მთავარი პრობლემა კი იმაშია, რომ ეს ბოლო 2-3 დღეა პირველით სიარულის დროსაც დაეწყო იგივე ![]() ზეთი გამოცვლილი მაქვს 1 წლის წინ, მეგუინი მისხია, პლიუს დამატებული მაქვს ლიქუიმოლის პრისადკა (სინქრონიზატორების უკეთ მუშაობისთვის), რამოდენიმე თვის წინ შევამჩნიე რომ ზეთის დონე მოკლებული იყო და 300 გრამამდე ჩაიმატა რისი ბრალი შეიძლება იყოს ეს ზუზუნი? სიჩქარეს არ აქვს მნიშვნელობა, მხოლოდ და მხოლოდ პირველში და ზადნიში ზუზუნებს !!!!!! |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
მოკლედ ვკითხულობ თემას და მიკვირს, თურმე ზეთი არ უნდა შეცვალო არც კარობლაში არც ხიდებში, მალადეცცც!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ან ეგ ხომ ელემენტარულია ძრავში თუ ცვლი ზეთს გარკვეული გარბენის შემდეგ, რატომ არ უნდა გამოიცვალოს მაგალითად კოლოფში ან ხიდებში, რა ზეთი თავის თვისებეს იქ ინარჩუნებს და ძრავში არა? |
|
|
![]() ![]() |