![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 75 რეგისტრ.: 3-November 13 მდებარ.: zugdidi მომხმარებელი № 3,718 ![]() |
გამარჯობათ! მყავს Subaru forester 2003 2.5xs, მანქანა ქვრებოდა როცა ვჩერდებოდი ან ვთქვათ შუქნიშანზე და ანთებდა At Oil Temp-ს ჩავაქრობდი დავქოქავდი და მერე ჩვეულებრივად, მითხრეს ტრანსმისიის ზეთის ბრალი იქნებაო შევცვალე ზეთი თეგეტაში ჩავასხი Motul Multi ATF ასევე თქვენი რჩევით შემდეგ გამოსწორდა, ეს დღეებია ისევ დაიწყო მითხრეს დროსელი გაწმინდეო გავწმინდე ეგეც. ახლა არ ქვრება მაგრამ რომ მივდივარ ტახომეტრი თითქმის ბოლომდე ჩამოდის მაგრამ არ ქვრება და At Oil Temp ციმციმებს. გავაჩერებ ჩავაქრობ და სწორდება.
იქნებ ვინმემ იცოდეს რისი ბრალია და მირჩიოს რამე. ხო ბოხსებში ვერ ავალ ზუგდიდში ვცხოვრობ ![]() წინასწარ დიდი მადლობა!!! |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ჩემი მწირი ცოდნით დავწერ შესაძლო ვარიანტს:
როცა მაგას ანთებს, ნიშნავს რომ კაროპკაში ზეთი დასაშვებზე მეტად ცხელდება. მაგას გამართული მანქანა ბევრი ბუქსაობის დროსაც ანთებს ხოლმე როცა ვერ გრილდება ზეთი... ახალ დაქოქილზე ცივზე ანთებს? თუ რო ცხელდება ძრავი მხოლოდ მაშინ? თუ ეგრეა, შესაძლოა კაროპკის ზეთის გაგრილებას აქვს დარხეული და ვერ გრილდება და მაგიტომ ხურდება... თუ სულ ანთია შესაძლოა იმ დაჩიკს ქონდეს გადებული რომელიც კაროპკაში ზეთის ტემპერატურას უყურებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 75 რეგისტრ.: 3-November 13 მდებარ.: zugdidi მომხმარებელი № 3,718 ![]() |
ციტატა(karlo-fan @ Dec 23 2013, 20:56) [snapback]554436[/snapback] ჩემი მწირი ცოდნით დავწერ შესაძლო ვარიანტს: როცა მაგას ანთებს, ნიშნავს რომ კაროპკაში ზეთი დასაშვებზე მეტად ცხელდება. მაგას გამართული მანქანა ბევრი ბუქსაობის დროსაც ანთებს ხოლმე როცა ვერ გრილდება ზეთი... ახალ დაქოქილზე ცივზე ანთებს? თუ რო ცხელდება ძრავი მხოლოდ მაშინ? თუ ეგრეა, შესაძლოა კაროპკის ზეთის გაგრილებას აქვს დარხეული და ვერ გრილდება და მაგიტომ ხურდება... თუ სულ ანთია შესაძლოა იმ დაჩიკს ქონდეს გადებული რომელიც კაროპკაში ზეთის ტემპერატურას უყურებს ხო ვიცი ტემპერატურას რომ აჩვენებს, უფრო ხშირად მაშინ ანთებს როცა მანქანას გავახურებ და შემდეგ გავივილი რამოდენიმე კილომეტრს სიჩქარის სწრაფი მატებით(როგორც წესი სამსახურში მეჩქარება) სულ არ ანთია დაქოქვისას 1 წამით დარჩება და მერე ჩაქრება. დიაგნოსტიკაზე აბსოლიტურად არანაირი შეცდომა არ აქვს მანქანას. გაწევის პრობლემაც არ აქვს სიჩქარეებსაც ნორმალურად აგდებს თითმის არ იქრძნობა თუ ტახომეტრს არ დააკვირდი. ერთი ეგაა ზადნიში ჩაგდებისას ურტყამს და როგორც დავაკვირდი უმეტეს ფორესტერებს ეგრე აქვს.ადრე ქრებოდა ახლა დროსელის გაწმენდის შემდეგ არ ქრება მაგრამ ტახომეტრი თითქმის ბოლომდე ჩამოდის და შემდეგ იწყებს ციმციმს ეს ნათურა. გაგრილების სისტემა როგორ შევამოწმო იცი? კომპიუტერით შეიძლება შემოწმება? ხო მადლობა გამოხმაურებისთვის ![]() |
|
|
![]() ![]() |