IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> At Oil Temp ციმციმებს!!!, Subaru forester 2003 2.5xs
JIKO88
გამოხმაურება Dec 23 2013, 18:54
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 75
რეგისტრ.: 3-November 13
მდებარ.: zugdidi
მომხმარებელი № 3,718




გამარჯობათ! მყავს Subaru forester 2003 2.5xs, მანქანა ქვრებოდა როცა ვჩერდებოდი ან ვთქვათ შუქნიშანზე და ანთებდა At Oil Temp-ს ჩავაქრობდი დავქოქავდი და მერე ჩვეულებრივად, მითხრეს ტრანსმისიის ზეთის ბრალი იქნებაო შევცვალე ზეთი თეგეტაში ჩავასხი Motul Multi ATF ასევე თქვენი რჩევით შემდეგ გამოსწორდა, ეს დღეებია ისევ დაიწყო მითხრეს დროსელი გაწმინდეო გავწმინდე ეგეც. ახლა არ ქვრება მაგრამ რომ მივდივარ ტახომეტრი თითქმის ბოლომდე ჩამოდის მაგრამ არ ქვრება და At Oil Temp ციმციმებს. გავაჩერებ ჩავაქრობ და სწორდება.
იქნებ ვინმემ იცოდეს რისი ბრალია და მირჩიოს რამე.
ხო ბოხსებში ვერ ავალ ზუგდიდში ვცხოვრობ smile.gif
წინასწარ დიდი მადლობა!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
karlo-fan
გამოხმაურება Dec 23 2013, 20:59
გამოხმაურება #2


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




ციტატა(JIKO88 @ 23rd December 2013 - 21:34) [snapback]554439[/snapback]
გაგრილების სისტემა როგორ შევამოწმო იცი? კომპიუტერით შეიძლება შემოწმება? ხო მადლობა გამოხმაურებისთვის

როგორც ვიცი მაგას თავისი პატარა რადიატორი უნდა ჰქონდეს წინა მხარეს, სდაც ტრუპკებით მიდის ზეთი და გრილდება და უკან ბრუნდება... ხოდა თუ ვერ გაიარა ზეთმა და ვერ გაგრილდა რო გაცხელდება აანთებს იასნა... ხელოსანმა უნდა ნახოს რა, ეგ ერთერთი ჩემი ვარაუდია...

წესით ეგ დიაგნოსტიკაზე არ გამოჩნდება...

აბაროტების თამაში ცუდმა სვეჩებმაც იცის, ან სვეჩის პროვოდკებმა თუ არ ვარგა...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Dec 23 2013, 21:42
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(karlo-fan @ Dec 23 2013, 21:59) [snapback]554446[/snapback]
როგორც ვიცი მაგას თავისი პატარა რადიატორი უნდა ჰქონდეს წინა მხარეს, სდაც ტრუპკებით მიდის ზეთი და გრილდება და უკან ბრუნდება... ხოდა თუ ვერ გაიარა ზეთმა და ვერ გაგრილდა რო გაცხელდება აანთებს იასნა... ხელოსანმა უნდა ნახოს რა, ეგ ერთერთი ჩემი ვარაუდია...

წესით ეგ დიაგნოსტიკაზე არ გამოჩნდება...

აბაროტების თამაში ცუდმა სვეჩებმაც იცის, ან სვეჩის პროვოდკებმა თუ არ ვარგა...


თავისი რადიატორი ფორესტერს არა მგონია ჰქონდეს, ძველ მოდელებზე მახსოვს რომ ძრავის რადიატორის ქვემოთ ჰქონდა ცალკე ტრუბკები ავტომატიკის ზეთის გასაგრილებლად, ანუ ძრავის რადიატორი აგრილებდა ავტომატიკის ზეთსაც, SG5-ზე არ ვიცი როგორ არის, არ დავკვირვებივარ, მგონი ისევ ძრავის რადიატორით უნდა გრილდებოდეს smile.gif




ლეგასებს ცალკე აქვს კარობკის ზეთის რადიატორი კრილოში გატანილი....



--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
JIKO88   At Oil Temp ციმციმებს!!!   Dec 23 2013, 18:54
karlo-fan   ჩემი მწირი ცოდნით ...   Dec 23 2013, 19:56
JIKO88  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge