გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Dec 24 2013, 10:52
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,813 რეგისტრ.: 5-March 11 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,882 |
ნიკი: SIT-STI
სახელი: უჩა მანქანა: toyota vitz 1.0 MT წელი: 2001 ფერი: silver დამატებითი მონაცემები მანქანაზე: ესეიგიიი ვიყიდე აუქციონზე 1.0 ვიტზიიი რომლის მხოლოდ ორი სურათი მქონდა სადაც ჩანდა მარტოოო დისკები და სკამიიი... ხოოოოოოოოოოოოოდააააააააააა აა მადლობა DEL - ს ესეც სურათები
|
|
|
|
![]() |
Dec 24 2013, 12:41
გამოხმაურება
#2
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
ვა საღოლ უჩა გილოცავ.
მაგ მანქანას ვერ ჩაბერავ. ბევრი ვიკითხე ტურბო ვიტზებზე და ერთი დიდი მინუსი აქ. ტურბო კიტს ისე აყენებს ტრდ რომ ძრავში საერთოდ არ ერევა. ამიტომ ბევრს ვერ ჩაბერავ მაღალი კომპრესიის გამო. მაგრამ კარგი ის აქ რომ 0.3-0.4 ბარზე ძრავს ყველაზე მეტი მქკ აქ და შესაბამისად ყველაზე ეკონომიურია. ნუ ძალაც მეტია. ქულერიც მაგიტომ არ უყენია. მაგ წნევაზე არც ჰაერი ცხელდება რომ გაგრილება დაჭირდეს და ა.შ. თეორიულად ჩაბერვა ჩვეულებრივი სმესის კონტროლერით და ბუსტის კონტროლერით შეიძლება მაგრამ არღირს. სტანდარტი უტურბინოს ინტერნალებით ბევრს ვერაფერს მიიღებ და ამიტომ ჯობია რაც ექნება იმ წნევაზე იგორაო. მაქსიმუმ სმესი გაასწორო |
|
|
|
SIT-STI SIT-STI4 Dec 24 2013, 10:52
shota ჰაჰააა უჩა მაგარია... Dec 24 2013, 10:57
DEL მშვიდობაში და ამბე... Dec 24 2013, 10:58
PAINKILLER ეუუუფ, ეკონომიური ... Dec 24 2013, 11:01
Kastera საღოლ :D
გილოცავ
მ... Dec 24 2013, 11:04
PAINKILLER იმენნა კინდერ სიურ... Dec 24 2013, 11:05
TRULOVI ჰაჰააა რა პრიკოლია... Dec 24 2013, 11:12
ratikobaxa :DDD საგოლ ტოო გილცოა... Dec 24 2013, 11:13
TRULOVI ამას დინოს ფურცელი... Dec 24 2013, 11:20
Achi SIT-STI
გილოცავ! მა... Dec 24 2013, 11:20
SIT-STI ავრორას ამისთვის გ... Dec 24 2013, 11:21
Drifter_Silvia
![]() ![]() |