![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 35 რეგისტრ.: 25-November 09 მომხმარებელი № 574 ![]() |
ინფორმაციის დადებას ხვალიდან დავიწყებ.
შეკითხვები კი შეგიძლიათ ამ თემაში დასვათ ან გვერდითი თემიდანაც გადმოვიტანოთ იქ დასმული შეკითხვები |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 35 რეგისტრ.: 25-November 09 მომხმარებელი № 574 ![]() |
დავიწყოთ იქიდან, რომ ყველა საბარგულს და სასაბარგულე აქსესუარებს სჭორდება ე.წ. "ფუძე", ანუ ორი განივ ძელად დამთავრებული კონსტრუქცია, რომელიც სხვადასხვა მანქანისთვის სხვადასხვა კონფიგურაციისაა და შესაბამისად განსხვავებული ფასიც ღირს.
სუბარუს აქვს სახურავის და ქარხნული ძელების სისტემის რამდენიმე ვარიანტი (ზოგადად). 1) გლუვი სახურავი 2) გრძივი ძელები (სტანდარტული, ანუ დაშორებული სახურავიდან) 3) გრძივი ძელები (სუბარუსთვის დამახასიათებელი, ანუ სახურავზე "დამჯდარი" ძელები) 4) წყლის ღარები 5) გრძივ ძელებთან ერთად განივი ძელებიც, ან მხოლოდ განივი ძელები გარდა ამისა სასაბარგულე აქსესუარები მაგრდება: 6) უკანა კარზე 7) უკანა ჩასაბმელზე (ბურთულიანი თავაკით) 8) უკანა ჩასაბმელზე, კვადრატული მიმღებით (იგივე ჰიტჩი, უფრო ამერიკულ ვარიანტებზე) 9) უკან სათადარიგო საბურავზე გაგრძელება იქნება (ხვალ) ![]() |
|
|