გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 9 2009, 17:20
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,177 რეგისტრ.: 10-April 09 მომხმარებელი № 17 |
ვინ რა იცით აბა დაწერეთ.
მაგალითად ჩემი 2.5 არ 4 ვალიანი როგორც ვიცი არი 2 ვალიანები და ა.შ რა განსხვავებაა გამძლეობიტ რომელი ჯობია დამატებიტ რა შეილება გავაკეთოტ გაგრილება ან რამე სხვა |
|
|
|
![]() |
Nov 25 2009, 19:18
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 |
ტრიალის დროს არ ჩაქრება ჩეკი , ჩემი აზრით რაღაცა ელექტროობაში არ მუშაობს და ეს არის მაგის არდაქოქვის მიზეზი , მეტკები თუ სწორია კალენვალზე და რასპრედვალებზე , თუ რასპრედვალებიც თავთავის ადგილას დგას და ბენზინიც მიდის, ელექტროობის ბრალია , მე 3 პორშინზე მივლია , რო გადავახურე 1 შატუნი გაწყვიტა , ვალი გადასაგდები იყო მაგრამ ლისის ტბიდან სახლამდე მივედი , და ეგ როგორ არ უნდა დაიქოქოს პერებოით მაინც უნდა იმუშაოს , რაღაც სხვა ხდება მანდ , მე მგონი ნიზის დაშლას აზრი არ აქვს
|
|
|
|
Mazo სუბარუს ძრავების გამძლეობა Jul 9 2009, 17:20
bondzgi1
![]() ![]() |