![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 416 რეგისტრ.: 6-September 10 მომხმარებელი № 1,378 ![]() |
გავცვლი 2003 წ. Subaru Outback 3.0R–ს SG5 ფორესტერში თქვენი მხრიდან თანხის დამატებით
![]() – უტურბინო (ტურბინიანიც განხილება, გააჩნია გარბენს/მდგომარეობას) – ავტომატი, – სტოკი აბვესებით ან სტოკთან ახლოს, – გაზზე გადაყვანილი/გადმოყვანილი არ განიხილება, – 15–იან ან 16–იან დისკებზე. ბევრი მიზეზია რის გამოც გამოცვლა მიწევს, აქ მოკლედ დავწერ: უფრო კომპაქტური მანქანა მინდა ქალაქისთვის, უფრო მჩატე რულით, ნაკლებად სპორტული და უფრო მეტადაც ოფროუდზე რომ გამოდგება. წვის გამო ნამდვილად არ ვცვლი, რადგანაც ეს მანქანა ჩემს ხელში და ჩემი ტარების მანერით 13–ზე მეტს არ წვავს, 1 ან 1.5 ლიტრის სხვაობა 100 კმ–ზე პრობლემა არაა ნამდვილად. მანქანის შესახებ: ჩამოყვანილია 2013 წ. იანვარში, გარბენი ამ მომენტში ~128000 კმ, 3.0–იანი H6 250 ცხენით, 5–სიჩქარიანი VTD/VDC/Sportshift, McIntosh აუდიო Yatour MT-06 USB/SD/AUX გადამყვანით, ქსენონი, დამქოქი, კრუიზი, სარკეების/საქარეს გათბობა, მულტირული და ათასი სხვა ჯანდაბა... გამოცვლილია და დაყენებულია სრულიად ახალი ორიგინალი სამი სტუპიცა (ლეგასების და აუთბექების სუსტი წერტილი), მე–2 ცილინდის „ბაბინა“, ჰიდრავლიკის როლიკები, სავალ ნაწილში ოხრად ვტულკები და რეზინები და ა.შ., ძრავში ისხმებოდა მხოლოდ Motul 8100 და ბაკში – ლუკოილ/ვისოლის სუპერი. არასტოკიდან აყენია სუბარუ 4–დგუშიანი მუხრუჭები და Rays Moderno 16–იანი დისკები კარგი ოფსეტით, რეზინა ვსესეზონი BFGooodrich Winter-G 205/55 ძალიან კარგ მდგომარეობაში. ნაკლები რა აქვს: 1. ცალ დისკს აკლია „კალპაკი“, სავარაუდოდ მაიპარეს ჯიგარსონებმა დისკის მოპარვის მცდელობის პროცესში ![]() ![]() აბა დააპგრეიდდით საახლწლოდ, მე მგონი კარგ ვარიანტს გთავაზობთ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ესეც კალპაკიანი დისკის სურათი: ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ნატარები მაქვს ეს მანქანა და ძალიან მაგარი სასიამოვნო სატარებელია, ერთი პერიოდი ყიდვასაც ვფიქრობდი მაგრამ ტურბინამ გადამძალა მაინც
![]() sxe10 რას ერჩი ამ მანქანას, ამით რომ სიამოვნებას იღებ, ფორესტერით მაგის ნახევარსაც ვერ მიიღებ, დამიჯერე ![]() მითუმეტეს რომ ციტატა(sxe10 @ 27th December 2013 - 16:15) [snapback]555617[/snapback] ეხლა გზასაც კარგად აკეთებენ თუ სხვა უფრო დიდ ოფროუდზე გინდა სიარული, დალიფტე ცოტათი და ფორესტერსაც აჯობებს და სხვა ოთხფეხებსაც ![]() ![]() უტურბინო ავტომატი ფორესტერი მაგარი ჯადოა, საკუთარი გამოცდილებიდან გეუბნები, ვერც ოფროუდზე გაგიქაჩავს კარგად და ვერც ტრასაზე, ნერვებს დაგაწყვიტავს ![]() თუ მაინც ფორესტერი გინდა, ტურბინიანი კროსსპორტი აიღე, სტოკში XT-ზე უფრო მეტი ნავაროტები აქვს და კარობკაც უფრო გამძლე ![]() დისკებს კი მგონი უკალპაკობა უფრო უხდება, მე ლიჩნად ეგრე კალპაკებმოხსნილი ვივლიდი ![]() თან რა უცნაური სტანდარტის დისკებია, 5X100 და 4X100 აქვს ნახვრეტები, ეგეთი ერთხელ მაქვს მხოლოდ ნანახი VITZ-ზე და ისიც RAYS დისკები იყო ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |