![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 416 რეგისტრ.: 6-September 10 მომხმარებელი № 1,378 ![]() |
გავცვლი 2003 წ. Subaru Outback 3.0R–ს SG5 ფორესტერში თქვენი მხრიდან თანხის დამატებით
![]() – უტურბინო (ტურბინიანიც განხილება, გააჩნია გარბენს/მდგომარეობას) – ავტომატი, – სტოკი აბვესებით ან სტოკთან ახლოს, – გაზზე გადაყვანილი/გადმოყვანილი არ განიხილება, – 15–იან ან 16–იან დისკებზე. ბევრი მიზეზია რის გამოც გამოცვლა მიწევს, აქ მოკლედ დავწერ: უფრო კომპაქტური მანქანა მინდა ქალაქისთვის, უფრო მჩატე რულით, ნაკლებად სპორტული და უფრო მეტადაც ოფროუდზე რომ გამოდგება. წვის გამო ნამდვილად არ ვცვლი, რადგანაც ეს მანქანა ჩემს ხელში და ჩემი ტარების მანერით 13–ზე მეტს არ წვავს, 1 ან 1.5 ლიტრის სხვაობა 100 კმ–ზე პრობლემა არაა ნამდვილად. მანქანის შესახებ: ჩამოყვანილია 2013 წ. იანვარში, გარბენი ამ მომენტში ~128000 კმ, 3.0–იანი H6 250 ცხენით, 5–სიჩქარიანი VTD/VDC/Sportshift, McIntosh აუდიო Yatour MT-06 USB/SD/AUX გადამყვანით, ქსენონი, დამქოქი, კრუიზი, სარკეების/საქარეს გათბობა, მულტირული და ათასი სხვა ჯანდაბა... გამოცვლილია და დაყენებულია სრულიად ახალი ორიგინალი სამი სტუპიცა (ლეგასების და აუთბექების სუსტი წერტილი), მე–2 ცილინდის „ბაბინა“, ჰიდრავლიკის როლიკები, სავალ ნაწილში ოხრად ვტულკები და რეზინები და ა.შ., ძრავში ისხმებოდა მხოლოდ Motul 8100 და ბაკში – ლუკოილ/ვისოლის სუპერი. არასტოკიდან აყენია სუბარუ 4–დგუშიანი მუხრუჭები და Rays Moderno 16–იანი დისკები კარგი ოფსეტით, რეზინა ვსესეზონი BFGooodrich Winter-G 205/55 ძალიან კარგ მდგომარეობაში. ნაკლები რა აქვს: 1. ცალ დისკს აკლია „კალპაკი“, სავარაუდოდ მაიპარეს ჯიგარსონებმა დისკის მოპარვის მცდელობის პროცესში ![]() ![]() აბა დააპგრეიდდით საახლწლოდ, მე მგონი კარგ ვარიანტს გთავაზობთ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ესეც კალპაკიანი დისკის სურათი: ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,727 რეგისტრ.: 14-April 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,008 ![]() |
sxe10
2002 წლიანი 175 გარბენით ლანდი რენცოს აპარატურით და 16 კუბი ფაბერის ბალონით. სვეჩის კაბელები 300 ლარიანი აყენია, სვეჩები ახალი შეცვლილია, რადიატორის კრიშკა ალუმინია კბილანა რემენი 2 დღის წინ შევცვალე, ხიდებში და კარობკაში ზეთი და ფილტრი ახალი შეცვლილია. http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=9174 რამდენის დამატებას ფიქრობ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 416 რეგისტრ.: 6-September 10 მომხმარებელი № 1,378 ![]() |
ციტატა(L_D @ Dec 28 2013, 22:32) [snapback]555977[/snapback] sxe10 2002 წლიანი 175 გარბენით ლანდი რენცოს აპარატურით და 16 კუბი ფაბერის ბალონით. სვეჩის კაბელები 300 ლარიანი აყენია, სვეჩები ახალი შეცვლილია, რადიატორის კრიშკა ალუმინია კბილანა რემენი 2 დღის წინ შევცვალე, ხიდებში და კარობკაში ზეთი და ფილტრი ახალი შეცვლილია. http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=9174 რამდენის დამატებას ფიქრობ? მადლობა შემოთავაზებისათვის მაგრამ: ციტატა – გაზზე გადაყვანილი/გადმოყვანილი არ განიხილება ![]() ციტატა(shreketa @ Dec 28 2013, 18:07) [snapback]555888[/snapback] +11111 სადაც ფორესტერით ივლი ამითაც შეგიძLია იარო და თან უფრო კომფორტულად ![]() თუ საოფროუდოდ გინდა არც ფორესტერი არ გამოგადგება. 5 ფორესტერი მყავდა მაგრამ ეხლა ეს ვიყიდე ![]() http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...mp;#entry519856 აქ შეგიძლია ნახო როგორ იარა თან სტანდარტ კლირენსზე და საბურავზე. http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...%83%A1%E1%83%98 თუ მაინც გაცვლას დააპირებ წარმატებებს გისურვებ ![]() მადლობა ![]() ![]() ![]() თუმცა აქაც სხვა მომენტებია. კლირიენსი შეიძლება ეყოს მაგრამ წინა და უკანა სვესები აქვს ბევრად უფრო გრძელი აქვს ვიდრე ფორესტერს, ამიტომაც ეს უპირატესობა ფორიკას აქვს. მეორეც, დალიფტული აუთბექების სურთები მინახავს და არ მხიბლავს, ფორიკებს უფრო ნაკლებად "ამახინჯებს":) მოკლედ, მეც ვხვდები რომ ბევრ პლიუსზე ვამბობ უარს ფორესტერზე გადაჯდომით მაგრამ ამ ეტაპზე ასეა საჭირო ![]() |
|
|
![]() ![]() |