![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
მემგონი სუბარისტების 80%-მა იცის რენოს ცენტრი და მისი სერვისცენტრის შეფი ზაზა
განვიხილოთ ამ ცენტრის პლიუსები და მინუსები, ვის რა გაუკეთებია, როგორ გაუკეთეს, კმაყოფილია თუ არა დ.ა.შ... მე მაგალითად მანდ მხოლოდ ცეპლენიის კომპლექტი მაქვს გამოცვლილი. ხელობა დამიჯდა 220 ლარი, როდესაც სხვაგან 250-ზე ნაკლებად ხელს არ კიდებდნენ, საბოლოოდ ისეთი შთაბეჭდილება დამრჩა, რომ თითქოს ზერელედ აკეთებნ საქმეს და ბოლომდე არ ესმით ყველა ის ნიუანსი, რაც საჭიროა ამათუიმ ნაწილის რემონტისას. ზაზამ ჩამომიტანა საიდანღაც "ორიგინალი" პლიტა და დისკი თავისი ვიჟიმნოით, ხარისხით და "ორიგინალობით" კმაყოფილი ნამდვილად არ ვარ... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
დრო იყო ყველაფერზე რენოს ცენტრში გავრბოდი, მაგრამ ახლა ღარსად გავრბივარ.
"ისე არ წვიმს როგორც ქუხს" ვარიანტია ეგ თქვენი რენოს ცენტრი, + მეძვირეებიც არიან. ერთი ბოლტის გადაჭერაში ძმაკაცს 20 ლარს ახევდნენ. ვაბშეტა ხელოსნებთან თუ მივდიდივარ მხოლოდ მაშინ როდესაც რაღაცას მეთვითონ ვერ ვაკეთებ რადგან კლუჩი არა მაქვს, ან მოუხერხებელი მისადგომია. მისვლისას თავზე ვადგავარ და რა როგორ გააკეთოს ვეუბნები, მისი მხრიდან ყოველგვარი იმპროვიზაცია გამორიცხულია. ხელოსანს რომ დიაგნოსტიკა დავასმევინო ეგ ამბავი აწი მოკვდა. მყავს მანქანის გაგებაში მყოფი სანაცნობო და ერთობლივი კონსილიუმით ვასკვნით ხოლმე რა ხდება რთული შემთხვევისას. იმ დღეს თეგეტაში გამოვაცვლევინე ზეთი(ნაოპერაციები ვარ და ფიზიკურად ვერ ვძვრები მანქანის ქვეშ) და იქაც არ მომეწონა როგორ მუშაობენ. ერთ დროს ბლოკის სახურავებიდან უშვებდა ზეთს სიარულის დროს, მივიყვანე ზაზასთან რენოს ცენტრში, მაყიდინეს გერმეტიკი, 80 ლარი დაშლა აწყობაში და გერმეტიკის წასმაში გამომართვეს პლიუს ჩემი ნაყიდი გერმეტიკიც დაიტოვეს. ორ დღეში ისევ გაჟონა. თქვეს რომ ალბათ თვითონ კრიშკაა დეფორმირებულიო. არადა ბოლტების რეზინის შაიბები ყოფილა დამჯდარი. რამდენიმე ხნის მერე მე გავაკეთე. ადრე ჩემმა მანქანამ აიკიდა უცბად რაღაც ხრიალის ხმა. მე არ მეცალა და ჩემ დას წავაყვანინე პროფილაქტიკაში იქნება კითხო მეთქი რაშია საქმე. ასე უთხრეს კარობკის ზეთიაო გამოსაცვლელი(!), არადა მერე როგორც აღმოჩნდა კარდანის ღერძსა და კორპუსს შორია ქვა ყოფილა გაჭედილი. და ეს ყველაფერი 777 პროფილაქტიკაში. ამავე პროფილაქტიკაში(777) ადრე მოვახსნევინე რადიატორი, წყალს უშვებდა. ვერ მიაგნეს საიდან უშვებდა და უკან დააყენეს. 50 ლარი გამომართვეს მოხსნა დაყენებაში. ბოლოს მეთვითონ გავიგე საიდან უშვებდა, მოვხსენი, წავუღე პლასმასჩიკს და გავაკეთებინე. ამის მერე მე აღარ დავდივარ ხელოსნებთან, ჩემით ვაკეთებ, იაფშიც გამოვდივარ და გამოცდილებასაც ვიღებ, რაც საბოლოოდ მანქანის უკეთ მოვლაში მეხმარება და ზოგადად რაც არ უნდა კარგი მასტერი იყოს, ყველას დროზე უნდა მაქნანის მოშორება და ამის გამო ყლეობებსაც სჩადიან ძირითადად. ეს შეიძლება ყველას არ ეხებოდეს, მაგრამ 99% ეგრეა. სრული პასუხისმგებლობით ვაცხადებ რომ ხელოსნების გამო პირადად მე დროის და ფულის 70 % წყალში გადავყარე და ამის არანაირი სურვილი აღარ მაქვს! |
|
|