![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
ნიკი: Niklolozi
სახელი: ნიკოლოზი მანქანა: Toyota Chaser Tourer V წელი: 1999 ფერი: მწვანე 8/8 დამატებითი მონაცემები მანქანაზე: 2,5 Turbo (1ZJ-GTE) 280 HP@6200RPM და 378Nm@2400RPM. გადაცემათ კოლოფი მექანიკა (R154). After markets: 2Way LSD C-One Exhaust System HKS SSQV Blow Off Valve Pivot Boost Gauge Pivot Oil Temperature Gauge Pivot Water Temperature Gauge Pivot Fuel Press Gauge Greddy Front Mount Intercooler Kit HKS Turbo Timer Tanabe Strut Bar (Up Front Engine Ground Kit Blitz 1.3bar Radiator Cap Granade GX1 R17 OFF25 9JJ Razo Shift Knob Coilover ე.წ სრული "რეზბით" და სიხისტის რეგულირებით. მოდელი ვერ დავადგინე ჯერ ![]() და ამ ყველაფრისთვის დიდი მადლობა Achi-ს ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(Gianni @ 29th December 2013 - 03:29) [snapback]556106[/snapback] გასაკვირი ისაა რომ თუ აკეთებ ისეთი უნდა გგაკეთო რომ უძლებდეს..... რადიატორის სახურავი სკდება და უნდა შეცვალო, კრიშკა უნდა შეცვალო.. და კიდევ მილიონი რაღაც ინდა შეცვალო..... ლეგოს სათამაშოა ბლინ? მოდი ერთი კითხვა ეგეთი, რადიაოტორის სახურავი იაპონელის მიერ ოდესმე გინახია შევლილი? ჩამოსულა ეგეთი მანქანა? ![]() ქარხნის სტანდარტებს გადაუხვევ მანდ უკვე კრიშკა კიარა ბოლტიც შესაცვლელია და მეორედ ფორსირებულ ძრავს 15 წლის განმავლობაში რომ ტრაკში ამოისმევ და მერე ჩამოიყვან აქ და მაგას კიდევ რამეს მოსთხოვ მემგონი ზედმეტია... ![]() და ზუსტად ეგ მანქანები არის იმისთვის გამოშვებული რომ ტრაკში ამოისვა და იაპონელიც მაგას შვება, აბა ამოსმული რომ არ იყოს 500$ მანქანას მოგყიდის იაპონელი? მაგაზე ჭკვიანი ხარ? ნებისმიერი ფორსირებული ძრავი, გინდა სუბარუ იყოს და გინდა ლამბორჯინი არ აქვს მნიშნელობა, ფორისერებული სიტყვა უკვე თავისას შვება. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ Dec 29 2013, 03:34) [snapback]556107[/snapback] მოდი ერთი კითხვა ეგეთი, რადიაოტორის სახურავი იაპონელის მიერ ოდესმე გინახია შევლილი? ჩამოსულა ეგეთი მანქანა? ![]() ქარხნის სტანდარტებს გადაუხვევ მანდ უკვე კრიშკა კიარა ბოლტიც შესაცვლელია და მეორედ ფორსირებულ ძრავს 15 წლის განმავლობაში რომ ტრაკში ამოისმევ და მერე ჩამოიყვან აქ და მაგას კიდევ რამეს მოსთხოვ მემგონი ზედმეტია... ![]() და ზუსტად ეგ მანქანები არის იმისთვის გამოშვებული რომ ტრაკში ამოისვა და იაპონელიც მაგას შვება, აბა ამოსმული რომ არ იყოს 500$ მანქანას მოგყიდის იაპონელი? მაგაზე ჭკვიანი ხარ? ნებისმიერი ფორსირებული ძრავი, გინდა სუბარუ იყოს და გინდა ლამბორჯინი არ აქვს მნიშნელობა, ფორისერებული სიტყვა უკვე თავისას შვება. რისი თქმა გინდა ეხლა მაგით? ბლიცი იმიტომ უშვებს ტუნინგოვი რადიატორის სახურავს რომ 15 წლის ტრაკში ამოსმულ მანქანებზე დაყენდეს? ![]() მე კიდევ მგონია რომ იმის გამო რომ ქარხნული ვერ უძLებს ახალიც კი დატვირთვებს იმიტომ უშვებენ ასეთ ვეშებს..... რადიატორის კრიშკა მაინც გააკეთე ნორმალური შე დალოცვილო, პორშინი და კლადიში რომ გიდნება მაგას ვინღა ჩივის? ![]() ![]() -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|