IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> თუ ვინმეს რამე სერიოზული უნდა შეიძლება დავშალო კიდეც, ოღონდ 100$-იანი ნაწილისთვის ნუ დამაშლევინებთ
maxouni
გამოხმაურება Jan 9 2014, 20:11
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




იმედია ჩემი მანქანა ყველამ იცის (2004 WRX მარცხენა საჭით). ჰო და მწვავე ფინანსური კრიზისის გამო ვფიქრობ შევღებო და გავყიდო, მაგრამ ვინმეს რამე სერიოზული თუ უნდა შეიძლება დაშლაც გადავწყვიტო.
აქ ჩამოვწერ რაც უყენია.
1. ძრავი 2002 JDM STI 105000 იაპონური გარბენით, ქარხნული კოვანნი პორშინებით, AVCS-იანი უსერიოზულესი გალოვკებით და 11-იანი ზეთის ნასოსით.
2. კარობკა 2002 JDM STI 6 სიჩქარიანი DCCD-ს გარეშე, ანუ ვისკომუფტიანი ხვასტავიკით.
უკანა ხიდი ამავე კარობკის წყვილია და ცალკე გაყიდვა არ მოსულა იმ უბრალო მიზეზის გამო რომ სხვა კარობკაზე არ წავა გარდა 6 სიჩქარიანისა.
3. ტურბინა Borg Warner S251 ტვინსკროლი. 470 ცხენამდე ჰყოფნის 790CFM + 2 ცალი ექსტერნალ ვესტგეითი.
4. ამ ტურბინისთვის აუცილებელი კოლექტორები(Full Race) და ქასტომ აპფაიფი და დაუნფაიფი, ანუ მობრუნებული ტურბინის სამონტაჟო კომპლექტი - ეგრეთწოდებული Rotation Mount Kit.
5. ვიხლოპი დაუნფაიფის შემდეგ HKS
6. უზარმაზარი ფრონტალური ინტერქულერი + ფაიფინგი შემობრუნებული პაუკისთვის, ბრენდი არ ვიცი, იმიტომ რომ ჩამოყვა მანქანას და შესახედავად ყველა ერთმანეთს ჰგავს, ყოველი შემთხვევისთვის 700CFM-ზე თავისუფლად ჰყოფნის, შემსვლელი რომ გავარვარებულია გამომსვლელი გარემოს ტემპერატურაზე რჩება.
7. 800-cc სარდის ინჟექტორები.
8. აერომოტივის ბენზინის წნევის რეგულატორი და Agency Power რეიკები თავის ფიტინგების კიტით.
9. ტეინის რეგულირებადი ამორტიზატორები შაისებით.
10. დისკები Sportec 18-იანი 9ჯ
რასპორკებზე და ალუმინის შტანგებზე მე მგონი არ ღირს ჯერჯერობით წერა, თუ ვინმეს რამე სერიოზული პროექტის წამოსყება უნდა იმ შემთხვევაში დავშლი, თუ არა და მანქანას ნამდვილად არაფერი სჭირს დასაშლელი გარდა იმისა რომ შესაღებია, შევღრებავ და გავყიდი, რამეთუ 2004-იანი მარცხენარულიანი STI არაა ადვილი საშოვნი კარგ ფასად.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Jan 10 2014, 18:58
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Black Jo @ 10th January 2014 - 16:30) [snapback]559954[/snapback]
ვა, არადა მახსოვს რაღაცეებს აპორტირებდა, ესეიგი მისი არ იყო

ჩემი იყო, მაგრამ ის სხვა მატორი იყო, ვრX-ის wink.gif
რაც შეეხება ძრავის გამძლეობას: ძრავში ყველაზე სუსტი დეტალია შატუნი, რომელიც 400 ცხენს უძლბს შესაბამისი ნასტროიკის პირობებში, ნათელი მაგალითია ზემოთნახსენები ვრX-ის ძრავი, რომელიც დღემდე წარმატებით მუშაობს 1.5 ბუსტზე.
უბრალოდ ტურბინასთან დაკავშირებით ასეთი თემაა: ეს ტურბინა მორგებული მარცხენა საჭეზე და მარჯვენა საჭიანზე არ ვიცი როგორ წავა და როგორ ჩაეტევა დაუნფაიფი. როგორც მინიმუმ დაუნფაიფს დასჭირდება გადაკეთება რომელიმე ხელმარჯვე სვარშიკთან.


ციტატა(Black Jo @ 10th January 2014 - 13:41) [snapback]559861[/snapback]
სასწრაფოდ ფასი PM მახო იდეაში მერე არ დადგება DCCD?

დცცდ კი დადგება, ოღონდ იდეაში, უბრალოდ ხვასტავიკში იცვლება ერთი დეტალი, რომელსაც სად იშოვი არ ვიცი. დცცდ-ს მართვა(კომპი) RA-სიც მიდის უპრობლემოდ, ოღონდ ავტომატური რეჟიმი არ ექნება რა თქმა უნდა, იმიტომ რომ ავტომატურ რეჟიმს ძალიან ბევრი ელექტროობა უნდა, აბეესის დატჩიკები, G სენსორები, რულის მდგომარეობის სენსორი და ასე შემდეგ. მოკლედ იდეაში შეიძლება უბრალოდ მხოლოდ მანუალ რეჟიმით ან აფთერმარკეტ კონტროლერით, რომელიც მარტო პედლებიგან და G სენსორიდან მიღებული ინფორმაციით მართავს ქარხნულ ავტომატურზე ბევრად უკეთესად.
რაც შეეხება ამ კარობკის BE-ზე დაყენებას: ამ კარობკას უკანა ხიდიც უნდა რომელიც ლეგასიზე კი დადგება, მაგრმ როგორ იქნება ყუმბარების საქმე? შენი ყუმბარები არა მგონია წავიდეს, ყოველ შემთხვევაში ფორიკასი არ მიდის. ჰო და ყუმბარებიც რომ შეიცვალოს მერე სტუპიცებში აღარ წავა და ჩემი სტუპიცები არ წავა შენთან. ამ ყველაფრის მერე მაინც თუ გაინტერესებს კარობკა და ხიდი მომწერე და დავილაპარაკოთ, თუმცა ჯერჯერობით კარობკა თავის სიყვარულობებიანად რეზერვშია რამოდენიმე დღით.
რაც შეეხება ბენზინის რეიკებს და რეგულატორს: ესენი ტოპ-ფიდებისაა და გაწყობს?
ინჟექტორებს 300$-ზე ნაკლებად ვერ გავყიდი, იმიტომ რომ ესენი სარდის ინჟექტორებია და ID-ებზე ორჯერ ძვირი ღირს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
maxouni   თუ ვინმეს რამე სერიოზული უნდა შეიძლება დავშალო კიდეც   Jan 9 2014, 20:11
giorguna22   ეეეუჰ..მაააგრად გა...   Jan 9 2014, 20:14
OZY  

Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge