![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
იმედია ჩემი მანქანა ყველამ იცის (2004 WRX მარცხენა საჭით). ჰო და მწვავე ფინანსური კრიზისის გამო ვფიქრობ შევღებო და გავყიდო, მაგრამ ვინმეს რამე სერიოზული თუ უნდა შეიძლება დაშლაც გადავწყვიტო.
აქ ჩამოვწერ რაც უყენია. 1. ძრავი 2002 JDM STI 105000 იაპონური გარბენით, ქარხნული კოვანნი პორშინებით, AVCS-იანი უსერიოზულესი გალოვკებით და 11-იანი ზეთის ნასოსით. 2. კარობკა 2002 JDM STI 6 სიჩქარიანი DCCD-ს გარეშე, ანუ ვისკომუფტიანი ხვასტავიკით. უკანა ხიდი ამავე კარობკის წყვილია და ცალკე გაყიდვა არ მოსულა იმ უბრალო მიზეზის გამო რომ სხვა კარობკაზე არ წავა გარდა 6 სიჩქარიანისა. 3. ტურბინა Borg Warner S251 ტვინსკროლი. 470 ცხენამდე ჰყოფნის 790CFM + 2 ცალი ექსტერნალ ვესტგეითი. 4. ამ ტურბინისთვის აუცილებელი კოლექტორები(Full Race) და ქასტომ აპფაიფი და დაუნფაიფი, ანუ მობრუნებული ტურბინის სამონტაჟო კომპლექტი - ეგრეთწოდებული Rotation Mount Kit. 5. ვიხლოპი დაუნფაიფის შემდეგ HKS 6. უზარმაზარი ფრონტალური ინტერქულერი + ფაიფინგი შემობრუნებული პაუკისთვის, ბრენდი არ ვიცი, იმიტომ რომ ჩამოყვა მანქანას და შესახედავად ყველა ერთმანეთს ჰგავს, ყოველი შემთხვევისთვის 700CFM-ზე თავისუფლად ჰყოფნის, შემსვლელი რომ გავარვარებულია გამომსვლელი გარემოს ტემპერატურაზე რჩება. 7. 800-cc სარდის ინჟექტორები. 8. აერომოტივის ბენზინის წნევის რეგულატორი და Agency Power რეიკები თავის ფიტინგების კიტით. 9. ტეინის რეგულირებადი ამორტიზატორები შაისებით. 10. დისკები Sportec 18-იანი 9ჯ რასპორკებზე და ალუმინის შტანგებზე მე მგონი არ ღირს ჯერჯერობით წერა, თუ ვინმეს რამე სერიოზული პროექტის წამოსყება უნდა იმ შემთხვევაში დავშლი, თუ არა და მანქანას ნამდვილად არაფერი სჭირს დასაშლელი გარდა იმისა რომ შესაღებია, შევღრებავ და გავყიდი, რამეთუ 2004-იანი მარცხენარულიანი STI არაა ადვილი საშოვნი კარგ ფასად. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(VADA @ 11th January 2014 - 22:46) [snapback]560545[/snapback] ტურბინაც გააყოლა ??? ტრბინა ისევ არის თავის კიტოთ, თუმცა მარცხენა საჭისთვის გადაკეთებებს მოითხოვს, რომელიც ალბათ აზრიან სვარშიკთან ალბათ მაქსიმუმ 100$ უნდა დაჯდეს. და კიდევ თუ შენს ინტერქულეს დატოვებ, კიდევ ტირბინიდან ინტერქულერამდე ფაიფინგის ჩალიჩი მოგიწევს ციტატა(butch @ 11th January 2014 - 23:16) [snapback]560573[/snapback] ამორტიზატორებს რამდენად გაყიდი? 200$ ციტატა(bako @ 10th January 2014 - 22:57) [snapback]560134[/snapback] კაი მახო, ფასი მომწერე რო გაარკვევ თუ ინტერნეტის მასშტაბოთ სადმე 150$-ზე ნაკლებად მაჩვენებ, რამდენადაც მაჩვენებ იმდენად წაიღე ![]() ----------------------- კიდევ დარჩა : სბორში კუზაო, რომელიც შესაღებია - ფასი შეთანხმებადია კომლექტაციის მიხედვით, ანუ თუ მსურველს რა უნდა რომ გავაყოლო. ინჟექტორები 300$ წყლის რადიატორი + ვენტილატორები 150$ დისკებს ხვალ გადავუღებ სურათებს და დავდებ. ფასი 700$ აერომოტივის ბენზინის წნევის რეგულატორი და Agency Power რეიკები თავის ფიტინგების კიტით. 300$ ალუმინი წინა გიტარები 100 ლარი ცალი. პერინის დორმუზის რასპორკა მარცხენა საჭიანისთვის 50$ JIC წინა რასპორკა - ფასი შემომთავაზეთ ფრონტსლური ქულერი - ფასი შემომთავაზეთ |
|
|
![]() ![]() |