![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ესეიგი, ცოტა ვიფიქრე თუ ბევრი ამას არ აქვს მნიშნელობა, გადავწყვიტე რომ ჩემი ლეგასი გადამეყვანა ცალ ტურბინაზე. გადაწყვეტილების მიღებაში დიდი როლი შეიტანა GREDDY E-MANAGE ULTIMATE-მა, რომელიც ამ თვის 21 რიცხვში მექნება უკვე ადგილზე და მეორე იმ საკითხმა რომ გრუბათ რომ ვთქვათ ნაწილების ამბავში დამაფინანსეს
![]() დიდი თხოვნა მექნება თემას ნუ გააოფებთ ისეთი პოსტებით როგორც "ხომ გეუბნებოდით რომ 1 ტურბინა ჯობია" და ა.შ. დავიწყეთ: რა ნაწილები სჭირდება იმისთვის რომ ლეგასი გახდეს 1 ტურბინიანი: 1. გამომშვები კოლეკტორი თავისი აფფაიფით 2. ტურბინა, ნებისმიერი რომელიც იმპრეზაზე და ფორესტერზე შეიძლება დადგეს, შესაბამისად უკეთესი იქნება თუ ECU-ც იმ მანქანის იქნება რომელზეც ეგ ტურბინა ეყენა. 3. ინტერქულერის Y ფაიფები 4. სოლეონიდები, 3 ცალი რომელიც ბუსტს აკონტროლებს 5. ინთეიქი ტურბინის 6. დაუნფაიფი იმპრეზის ან ფორესტერის 7. აფფაიფის და დაუნფაფის პრაკლადკები 8. რამოდენიმე მოდიფიკაცია ბაბინებზე, ბენზინასოსზე და ECU-ს პრავოდკაზე. ამ ნაწილების ფასებს მე ვერ ჩამოვწერ რადგან ზოგმა შეიძლება უფასოდ იშოვოს, ზოგმა კიდევ შეიძლება ნახევარ ფასში. თუ ვინმეს მოუნდება ლეგასის გადაყვანა ცალ ტურბინაზე შემეხმიანოს, რათქმაუნდა შესაბამისი ანაზღაურებით. (ადმინისტრაციას ხვალ დაველაპარაკები) მანქანა დადის მშვენივრად, პრობლემების გარეშე. ![]() მგონი მეტი არც არაფელი უნდა, თუ რაიმე გამომრჩა მერე ჩავამატებ. პროექტი რომ დავასრულე, აღმოვაჩინეთ რომ ბუსტი არასტაბილური იყო, არაერთგვარი მცდელობისა სოლენოიდების შეცვლისა და ვაკუუმის შლანგებისა, არაფელმა არ უშველა, მაგრამ დღეს პრობლემა მოვაგვარეთ, ბუსტი სტოკი 0.8-0.9 ბარი სტაბილური, რადგან ფორესტერის კომპი დავაყენე, იმპრეზის კომპი რომ ყოფილიყო V5/V6 STI უფრო მაგარი იქნებოდა და შესაბამისად ბუსტიც უფრო მაღალი იქნებოდა, მაგრამ ეგ ნაკლებად მადარდებს, გრედი დაილოცოს აწი ![]() დიდი მადლობა მერაბის (ANS-555) და მის მეგობრებს, რომლებმაც ხელი გამიმართეს და პროექტის განხორციელებაში დამეხმარეს. სურათები და პირველი დაქოქვაც. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
Black Jo
ციტატა(Black Jo @ 13th January 2014 - 13:21) [snapback]561219[/snapback] ხოდა აზრი ყველაფერში ყოველთვის დევს, უნდა კაცს მექანიკა და დააყენებს კიდევაც, უნდა თავისი მანქანა იყოს მექანიკა და არა სხვა ნაყიდი. სულ არ მინდა გავყიდო ვიყიდო, მუღამი მაქვს და ვამექანიკებ, რატომ აკარგინებ ხალს მუღამს? ლეგასს ვაკეთებ და კიდევ ბევრს გავაკეთებ, თქვენი იმპრეზა სულ ცალ ყვე....ზე მკიდია, ლეგასი და მამა იყოს მირჩევნია ვიდრე იმპრეზა და ფორიკა.... ვახ.... რა გახდა ეს გასაღცევი ტო, რასაც მინდა იმას ავაწყობ.... მეყოლება 2 ტონიანი ლეგასი და ვიკატავებ იმით რითიც მე მსიმოვნებს.... აი რაღაც სასწაული ფასი უნდა ქონდეს იმპრეზას მე რომ ეგ ვიყიდო და პახოდუ მაგაზე გადავაწყო.... ისე პროსტა არ გადავალ იმპრეზაზე. მართალი ხარ თემო. მთავარია მუღამი გაისწორო და რა მნიშვნელობა აქვს მანქანა იქნება, თუ ლურსმანი ![]() -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]() ![]() |