IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> Twinturbo to Single Turbo, Subaru Legacy BE5 99-01-მდე
Black Jo
გამოხმაურება Nov 20 2012, 02:15
გამოხმაურება #1


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ესეიგი, ცოტა ვიფიქრე თუ ბევრი ამას არ აქვს მნიშნელობა, გადავწყვიტე რომ ჩემი ლეგასი გადამეყვანა ცალ ტურბინაზე. გადაწყვეტილების მიღებაში დიდი როლი შეიტანა GREDDY E-MANAGE ULTIMATE-მა, რომელიც ამ თვის 21 რიცხვში მექნება უკვე ადგილზე და მეორე იმ საკითხმა რომ გრუბათ რომ ვთქვათ ნაწილების ამბავში დამაფინანსეს smile.gif მინდა ავღნიშნო ის ფაქტი რომ არც თუ ისე ცუდად დადის ცალ ტურბინაზეც. არანაირი შეგრძნება იმისა რომ დაბალ აბაროტებზე ვერ მიდის, ეგ დამოკიდებულია თუ რა ტურბინას დააყენებთ.

დიდი თხოვნა მექნება თემას ნუ გააოფებთ ისეთი პოსტებით როგორც "ხომ გეუბნებოდით რომ 1 ტურბინა ჯობია" და ა.შ.

დავიწყეთ:
რა ნაწილები სჭირდება იმისთვის რომ ლეგასი გახდეს 1 ტურბინიანი:

1. გამომშვები კოლეკტორი თავისი აფფაიფით
2. ტურბინა, ნებისმიერი რომელიც იმპრეზაზე და ფორესტერზე შეიძლება დადგეს, შესაბამისად უკეთესი იქნება თუ ECU-ც იმ მანქანის იქნება რომელზეც ეგ ტურბინა ეყენა.
3. ინტერქულერის Y ფაიფები
4. სოლეონიდები, 3 ცალი რომელიც ბუსტს აკონტროლებს
5. ინთეიქი ტურბინის
6. დაუნფაიფი იმპრეზის ან ფორესტერის
7. აფფაიფის და დაუნფაფის პრაკლადკები
8. რამოდენიმე მოდიფიკაცია ბაბინებზე, ბენზინასოსზე და ECU-ს პრავოდკაზე.

ამ ნაწილების ფასებს მე ვერ ჩამოვწერ რადგან ზოგმა შეიძლება უფასოდ იშოვოს, ზოგმა კიდევ შეიძლება ნახევარ ფასში.
თუ ვინმეს მოუნდება ლეგასის გადაყვანა ცალ ტურბინაზე შემეხმიანოს, რათქმაუნდა შესაბამისი ანაზღაურებით. (ადმინისტრაციას ხვალ დაველაპარაკები)
მანქანა დადის მშვენივრად, პრობლემების გარეშე. smile.gif
მგონი მეტი არც არაფელი უნდა, თუ რაიმე გამომრჩა მერე ჩავამატებ. პროექტი რომ დავასრულე, აღმოვაჩინეთ რომ ბუსტი არასტაბილური იყო, არაერთგვარი მცდელობისა სოლენოიდების შეცვლისა და ვაკუუმის შლანგებისა, არაფელმა არ უშველა, მაგრამ დღეს პრობლემა მოვაგვარეთ, ბუსტი სტოკი 0.8-0.9 ბარი სტაბილური, რადგან ფორესტერის კომპი დავაყენე, იმპრეზის კომპი რომ ყოფილიყო V5/V6 STI უფრო მაგარი იქნებოდა და შესაბამისად ბუსტიც უფრო მაღალი იქნებოდა, მაგრამ ეგ ნაკლებად მადარდებს, გრედი დაილოცოს აწი smile.gif

დიდი მადლობა მერაბის (ANS-555) და მის მეგობრებს, რომლებმაც ხელი გამიმართეს და პროექტის განხორციელებაში დამეხმარეს.

სურათები და პირველი დაქოქვაც.















Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
TRULOVI
გამოხმაურება Jan 13 2014, 13:27
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




ციტატა
ვახ შენ რა ჯიუტი ხარ ტო, არ მინდა ეს იმპრეზა? რა არის ამაში გაუგებარი, მინდა მექანიკა ლეგასი. რატომ გინდა ავტომატი ევო და არა მექანიკა? ჰა? იმიტომ რომ მაგის მუღამი გაქვს


იმიტომ რო 4 ათასია სხვაობა

იმიტომ რო არც მაგის კარობკის და ცეპლენიების თავიარ მაქვს

იმიტომ რო მეუღლეს არ უსწორდება მექანიკა

იმიტომ რო მეც მისუქებს მექანიკა დრაგზე

პარნი ტრეკი რალი მკიდია ძალიანმარტივი მიზეზია

ციტატა
რატომ აკარგინებ ხალს მუღამს?


მეგობრული რჩევააა რო არ დახარჯოს ზედმეტი 3 და 4 K wink.gif

ციტატა
აუცილებელი არ არის დიდი ტურბინა დააყენო თავიდანვე

მიზანი ხო ერთია რო ბოლოს კოვკებიც უნდა ჩაყარო და დიდი ტურბინა ხიო?



ციტატა
ნუ იცით ადამიანში მუღამის დაკარგვა. ნუ უხაზავთ ყველაფერს ერთად, არჩევანის წინაშე დააყენეთ და აარჩევინეთ და არა უკან დააზადნინოთ და შეაშინოდ


რეალობაა ეს რასაც მე ვწერ შენ რასაც წერარის უნდა შეალიო მთელი ცხოვრება მაგ მანქანას და ვიცი რო ეგ ბიჭი ეგეთი არარის და არ შეალევს ყველაფერს

იკითხა და უპასუხე რაც არის საჭირო

აი ოზის ვარიანტი ცალ ტურბინაზე იდეალურია იმიტომ რო კომპი უნასტროპიკდება თან მუღამიაქვს მექანიკის და მექანიკაც არის უკვე თან სტუკზეა მანქანა და ბარემ ჩაყრის კაი რარაცეებს შიგნით


ციტატა
შენ ამდენს იმიტომ ბლატაობ რომ გაგიმართლა ძრავი რომ გიძლებს ამდენს biggrin.gif, თორე ვნახავ როგორ ილაპარაკებდი 3-4 ჯერ როცა მიასტუკებდი ძრავს.



რატომ გამიმართლა? ზეთს უცვლი სულ პლიუს როცა უკვე ვისწავლე რო ზედიზედ 17 ზაეზდი არ დავდმდგარიყავიარ ვდგებოდი ზაფხულშიცნაკლებად ვგაზაობდი არც დრიხტებს ვაკეთებდი მანქანით 0.5 ვმოძრაობდი

კონტროლერი რო ვიყიდე შენგან 2 თვის განვალობაში 1 ხელაცარ ამიწევია 0.8 ის ზევით ინტერესიც კიარ მქონდა

რო დავანასტროიკე მერეც უვლიდი დანუ ფაქტია რო თავიდანვე სვეჟიმანქანა დაძრავი ქონდა ჩემსას და ხოდზეც მაგარზე იყო

Niklolozi
ეგ ეგრეეა მUრამია მარა მუღამი როდის გიჩნდება როცა უკვეშეყოფილი გაქვს ხო?

მოდიი სანამ შეყოფ მანამდე დაფიქრდი აბა ღირდა შეყოფა? ეგაა თორე მეტი კიარაფერი

მითუმეტეს 4 5 წელი რო აყობ და ზოგადად მანქანით ვერ კაიფობ ეგ ვაბშე მაგრად ტეხავს

კი იასნია რო დაამთავრებ მერე იკაიფებ მაგრამ 4 5 წელი რო კაიფი მინდა და ვერ ვკაიფობ ეგ მაგრად ტეხავს და 5 წელში მე შეილება ისე ჩამოვყალიბდე რო ვაბსე სუბარუ აღარ გამისწორდეს
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Black Jo   Twinturbo to Single Turbo   Nov 20 2012, 02:15
xrinco   ვაა საღოლ თემო მალ...   Nov 20 2012, 02:41
Black Jo  
ციტატ...   Jan 13 2014, 13:27
OZY   რეებზე დაობთ ამ თე...   Jan 13 2014, 13:30
TRULOVI   OZY ვდაობთ იმაზე თ...   Jan 13 2014, 13:43
Black Jo  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge