|  Twinturbo to Single Turbo, Subaru Legacy BE5 99-01-მდე | 
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
|  Twinturbo to Single Turbo, Subaru Legacy BE5 99-01-მდე | 
|    Nov 20 2012, 02:15 
				 გამოხმაურება
					#1
					
				
			 | |
|  Subaru Legacy           ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905  | 
				ესეიგი, ცოტა ვიფიქრე თუ ბევრი ამას არ აქვს მნიშნელობა, გადავწყვიტე რომ ჩემი ლეგასი გადამეყვანა ცალ ტურბინაზე. გადაწყვეტილების მიღებაში დიდი როლი შეიტანა GREDDY E-MANAGE ULTIMATE-მა, რომელიც ამ თვის 21 რიცხვში მექნება უკვე ადგილზე და მეორე იმ საკითხმა რომ გრუბათ რომ ვთქვათ ნაწილების ამბავში დამაფინანსეს   მინდა ავღნიშნო ის ფაქტი რომ არც თუ ისე ცუდად დადის ცალ ტურბინაზეც. არანაირი შეგრძნება იმისა რომ დაბალ აბაროტებზე ვერ მიდის, ეგ დამოკიდებულია თუ რა ტურბინას დააყენებთ. დიდი თხოვნა მექნება თემას ნუ გააოფებთ ისეთი პოსტებით როგორც "ხომ გეუბნებოდით რომ 1 ტურბინა ჯობია" და ა.შ. დავიწყეთ: რა ნაწილები სჭირდება იმისთვის რომ ლეგასი გახდეს 1 ტურბინიანი: 1. გამომშვები კოლეკტორი თავისი აფფაიფით 2. ტურბინა, ნებისმიერი რომელიც იმპრეზაზე და ფორესტერზე შეიძლება დადგეს, შესაბამისად უკეთესი იქნება თუ ECU-ც იმ მანქანის იქნება რომელზეც ეგ ტურბინა ეყენა. 3. ინტერქულერის Y ფაიფები 4. სოლეონიდები, 3 ცალი რომელიც ბუსტს აკონტროლებს 5. ინთეიქი ტურბინის 6. დაუნფაიფი იმპრეზის ან ფორესტერის 7. აფფაიფის და დაუნფაფის პრაკლადკები 8. რამოდენიმე მოდიფიკაცია ბაბინებზე, ბენზინასოსზე და ECU-ს პრავოდკაზე. ამ ნაწილების ფასებს მე ვერ ჩამოვწერ რადგან ზოგმა შეიძლება უფასოდ იშოვოს, ზოგმა კიდევ შეიძლება ნახევარ ფასში. თუ ვინმეს მოუნდება ლეგასის გადაყვანა ცალ ტურბინაზე შემეხმიანოს, რათქმაუნდა შესაბამისი ანაზღაურებით. (ადმინისტრაციას ხვალ დაველაპარაკები) მანქანა დადის მშვენივრად, პრობლემების გარეშე.   მგონი მეტი არც არაფელი უნდა, თუ რაიმე გამომრჩა მერე ჩავამატებ. პროექტი რომ დავასრულე, აღმოვაჩინეთ რომ ბუსტი არასტაბილური იყო, არაერთგვარი მცდელობისა სოლენოიდების შეცვლისა და ვაკუუმის შლანგებისა, არაფელმა არ უშველა, მაგრამ დღეს პრობლემა მოვაგვარეთ, ბუსტი სტოკი 0.8-0.9 ბარი სტაბილური, რადგან ფორესტერის კომპი დავაყენე, იმპრეზის კომპი რომ ყოფილიყო V5/V6 STI უფრო მაგარი იქნებოდა და შესაბამისად ბუსტიც უფრო მაღალი იქნებოდა, მაგრამ ეგ ნაკლებად მადარდებს, გრედი დაილოცოს აწი   დიდი მადლობა მერაბის (ANS-555) და მის მეგობრებს, რომლებმაც ხელი გამიმართეს და პროექტის განხორციელებაში დამეხმარეს. სურათები და პირველი დაქოქვაც.           | 
|  | |
|  | 
|  Jan 13 2014, 14:58 
				 გამოხმაურება
					#2
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307  | 
				Black Jo  აი რატო უნდა გამექანიკება და ცალ ტურბინობა '' მარა გეტყვი სიმო რო შანსი არგექნება მაგ მანქანით 2 წელი ვერ გამასწრებ  დაჟე 3 იც | 
|  | |
|  Jan 13 2014, 15:24 
				 გამოხმაურება
					#3
					
				
			 | |
| Member    ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 225 რეგისტრ.: 14-April 13 მომხმარებელი № 3,377  | ციტატა(TRULOVI @ Jan 13 2014, 15:58) [snapback]561277[/snapback] Black Jo  აი რატო უნდა გამექანიკება და ცალ ტურბინობა '' მარა გეტყვი სიმო რო შანსი არგექნება მაგ მანქანით 2 წელი ვერ გამასწრებ  დაჟე 3 იც აქ 2ც არი 4 ცცცც მარაა ტვინ ტურბოო მე ბევრად მისწორდება აი ბევრად ( ცალტურბინას ეხლა დრიფტისტვს ავაწყობ და ვიკაიფებ კაი ფიცხი გამოვა ) ტვინ ტურბო ბევრად ჯობია ჩემი შეხედულებით კაცია და ბუნება მარა ბევრად რთული შესანახია ვაღიარებ ბევრა. . მაგრად ძან ეპექტურიაააააააა | 
|  | |
 Black Jo   Twinturbo to Single Turbo   Nov 20 2012, 02:15
 Black Jo   Twinturbo to Single Turbo   Nov 20 2012, 02:15 
  xrinco   ვაა საღოლ  თემო  მალ...   Nov 20 2012, 02:41
 xrinco   ვაა საღოლ  თემო  მალ...   Nov 20 2012, 02:41 
  Black Jo
 Black Jo    
  OZY   რეებზე დაობთ ამ თე...   Jan 13 2014, 13:30
 OZY   რეებზე დაობთ ამ თე...   Jan 13 2014, 13:30 
  TRULOVI   OZY 
ვდაობთ იმაზე თ...   Jan 13 2014, 13:43
 TRULOVI   OZY 
ვდაობთ იმაზე თ...   Jan 13 2014, 13:43 
  Black Jo
 Black Jo   
|   |