![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 75 რეგისტრ.: 3-November 13 მდებარ.: zugdidi მომხმარებელი № 3,718 ![]() |
გამარჯობათ! მყავს Subaru forester 2003 2.5xs, მანქანა ქვრებოდა როცა ვჩერდებოდი ან ვთქვათ შუქნიშანზე და ანთებდა At Oil Temp-ს ჩავაქრობდი დავქოქავდი და მერე ჩვეულებრივად, მითხრეს ტრანსმისიის ზეთის ბრალი იქნებაო შევცვალე ზეთი თეგეტაში ჩავასხი Motul Multi ATF ასევე თქვენი რჩევით შემდეგ გამოსწორდა, ეს დღეებია ისევ დაიწყო მითხრეს დროსელი გაწმინდეო გავწმინდე ეგეც. ახლა არ ქვრება მაგრამ რომ მივდივარ ტახომეტრი თითქმის ბოლომდე ჩამოდის მაგრამ არ ქვრება და At Oil Temp ციმციმებს. გავაჩერებ ჩავაქრობ და სწორდება.
იქნებ ვინმემ იცოდეს რისი ბრალია და მირჩიოს რამე. ხო ბოხსებში ვერ ავალ ზუგდიდში ვცხოვრობ ![]() წინასწარ დიდი მადლობა!!! |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 50 რეგისტრ.: 2-August 13 მომხმარებელი № 3,600 ![]() |
ხალასტოი აბაროტის რეგულატორი შეცვალე მერე დასბროსე და ყველაფერი ხუტიანზე იქნება. თუ გინდა ითხოვე და სინჯე 100% მაგის ბრალია და მაგ კარიკპის ზეთს კიდე იმიტო გინთერს რო აბაროტი გაქვს 400 ზე დაბლა. მაგას რო ჩაგიქვრება ცოტა დაქოქვას უნდა უჩირდეს
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 75 რეგისტრ.: 3-November 13 მდებარ.: zugdidi მომხმარებელი № 3,718 ![]() |
ციტატა(M.B. @ Jan 14 2014, 19:31) [snapback]561730[/snapback] ხალასტოი აბაროტის რეგულატორი შეცვალე მერე დასბროსე და ყველაფერი ხუტიანზე იქნება. თუ გინდა ითხოვე და სინჯე 100% მაგის ბრალია და მაგ კარიკპის ზეთს კიდე იმიტო გინთერს რო აბაროტი გაქვს 400 ზე დაბლა. მაგას რო ჩაგიქვრება ცოტა დაქოქვას უნდა უჩირდეს ხო ეგრეა. ვცდი აბა გაიხარე. ისე ამ ბოლო დროს მიატოვა. ეფიქს ვასხამ და მიატოვა... |
|
|
![]() ![]() |