![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
მოკლედ ჩემო მეგობრებო ამ ბოლო დროს ბევრი თემა ოფდება ყველგან მიდის წერა ის ჯობდა ეს ჯობდა ამაში დაგეზოგა ფული და ასე შემდეგ
ნათელი მაგალითია ვადას თემის აოხრება ![]() ეხლა რაც შეეხება ჩემს მოსაზრებას და ზოგადად მინდა დავწერო ფორუმებზე იუთუბზე რო ვათვარიელებ იმპრეზის და არამარტო იმპრეზის წუნინგი ჯდება ძალიან ძვირი მაგრამ მეორე მხრიდან რო შეხედავ ნახევარზე მეტი ფული უბრალოდ ზიზილ პიპილო ნაწილებში მიდის და საკმაოდ შეილება მაგ თანხის შემცირება თან უცხოეთში აქ მეორად ნაწილებს მაინც იაფად ვყიდულობთ მარა მაინც დავიწყებდი exhaust system + downpipi + up pipe koleqtori ბრენდს მინიმუმ ამ 3 4 ნაწილს უნდა ახალი რო შეიძინო 1500 2500 $ გააჩნია ბრენს შემდეგ მოვყვეთ ინთეიქს აქაც იგივეს დავწერდი ტურბინიდან ფილტრის ჩათვლით რო იყიდო 600$ მაინც გინდა შემდეგ გავყვეთ ზეთის ქულერს და ინტელქულერს ესეც ახალი რო დააყენო ყველაფერი 1500 დოლარი მაინც გინდა ორივეში ერთად თავის ფაიფინგით ავიღოთ გეიტი ავიღოთ ბლოუოფი 500$ თემებია ეგეც ვფიქრობ რო ამიტომ ჯდება ძალიან ძვირი უცხოეთში ტუნინგი რო რაღაც ნაწილებში არ ზოგავენ ფულებს და უაზროდ ყრიან არადა მაგ ფულად აქ ძრავის გარკვეულ ნაწილსაც დაზბორავ და 400 500 ცხენზე ისე აიყვან როგორც არაფერი მე მაგალითად ინთეიქში ვიხლოპში გეიტში კოლექტორში გაგრილების სისტემაში არ ვარ ფულის გადამხდელი რო ახალი ვიყიდო ისევ მირჩევნია ხელნაკეთით ან რამე ნორმალური ხარისხიანი ჩინურით შევცვალო აი ტურბინა და ძრავის ნაწილები აუცილებლად ბრენდი უნდა იყოს დაწერეთ ვის რა გირჩევნიათ რომელი ნაწილია გამომდგარი და ასე შემდეგ ასევე დაჩიკებზეც დიდი ფულის დაზოგვა შეიძლება |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა ოლქტორები ბევრ ცხენებთან მართლაც მნიშვნელოვანი დეტალია თავად რო შეკრა?? ციტატა დარწმუნებული ხარ რომ არ გაგექცევა ბუსტი და შენი 3000$-იანი მატორი არ დაგემხობა თავზე. ეს საკმაოდ მნიშნელოვანი ყოფილა მაგრამ ვორნინგით რო აკონტროლო ბუსტის გაქცევა? ვერა ? ციტატა შმაგის სგ9-ზე ჩინური ტურბინა რომ იდგა ყველაზე დიდი პრობლემა იმ ტურბინას სწორედ რომ გეითი ჰქონდა, გამაწამა რასაც ჰქვია, 2 დღე ვასწორებდი ბუსტს და ამინც ვერ მივიღე ის შედეგი რაც მინდოდა ანუ ბრენდი გეიტით ან თუნდაც ჩიბურით ( თუ მუდმივად კონტროლზე გეყენებოდა ) მოგვარდებოდა ეგ პრობლემა? საკმაოდ კაი ინფოები დაიწერება ასე ვგრძნობ აქ პ.ს დავამატებ რო გელაშილსაც ხო თაისით აქ შეკრული კოლექტორები და ამხელა ძალაზე ამუშავებს |
|
|
![]() ![]() |