IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ტურბინის პრობლემა, Legacy B4-ს 2000 წლიანს
Ghost-Method
გამოხმაურება Jan 26 2014, 21:00
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 83
რეგისტრ.: 26-June 13
მომხმარებელი № 3,520




ე.ი რაშია საქმე smile.gif დამეწვა VF26 ტურბინა და შესაძლებელი თუ არის პრაქტიკულად რომ VF26-ის ადგილას ჩავანაცვლო მეორე VF27 ტურბინა. ანუ ორივე ტურბინა რომ VF27 იყოს.
ასევე რომელიღაც რუსულ ფორუმზე წავიკითხე რომ შესაძლებელია VF26-ის ადგილას VF32-ის ჩაყენება და თქვენი აზრი და ცოდნა მაინტერესებს არის ეგეთი რამ შესაძლებელი?!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 26 2014, 22:25
გამოხმაურება #2


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Ghost-Method @ Jan 26 2014, 22:00) [snapback]566188[/snapback]
ე.ი რაშია საქმე smile.gif დამეწვა VF26 ტურბინა და შესაძლებელი თუ არის პრაქტიკულად რომ VF26-ის ადგილას ჩავანაცვლო მეორე VF27 ტურბინა. ანუ ორივე ტურბინა რომ VF27 იყოს.
ასევე რომელიღაც რუსულ ფორუმზე წავიკითხე რომ შესაძლებელია VF26-ის ადგილას VF32-ის ჩაყენება და თქვენი აზრი და ცოდნა მაინტერესებს არის ეგეთი რამ შესაძლებელი?!


პირველი ყურბინის მაგივრად მეორეს ვერ დააყენებ, ვეისტგეიტი არა აქვს მეორე ტურბინას...







VF32-იც მეორე ტურბინაა, ანუ არც მაგას აქვს ვეისტგეიტი









--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Ghost-Method   ტურბინის პრობლემა   Jan 26 2014, 21:00
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge