IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ტურბინის პრობლემა, Legacy B4-ს 2000 წლიანს
Ghost-Method
გამოხმაურება Jan 26 2014, 21:00
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 83
რეგისტრ.: 26-June 13
მომხმარებელი № 3,520




ე.ი რაშია საქმე smile.gif დამეწვა VF26 ტურბინა და შესაძლებელი თუ არის პრაქტიკულად რომ VF26-ის ადგილას ჩავანაცვლო მეორე VF27 ტურბინა. ანუ ორივე ტურბინა რომ VF27 იყოს.
ასევე რომელიღაც რუსულ ფორუმზე წავიკითხე რომ შესაძლებელია VF26-ის ადგილას VF32-ის ჩაყენება და თქვენი აზრი და ცოდნა მაინტერესებს არის ეგეთი რამ შესაძლებელი?!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Black Jo
გამოხმაურება Jan 27 2014, 11:53
გამოხმაურება #2


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(dato0311 @ 27th January 2014 - 12:36) [snapback]566429[/snapback]
ანუ შეიძლება ერთი ტურბინა ვფ33 იყოს და მეორე ვფ 27?

იტოგში, მეორე ტურბინის შეცვლას აზრი არ აქვს, პრაკტიკულად ერთნაირებია, აი პირველი ტურბინა მართლაც განსხვავებულია და უკეთესია, მაგრამ არის ერთი რამ, ინთეიქი იქნება შესაცვლელი თუ პირველ ტურბინას დააყენებთ VF3X სერიას, რადგან შემსვლელი ყელი აქვს უფრო დიდი ვიდრე VF2X სერიას.

და თუ შეცვლით პირველ ტურბინას მაშინ სავარაუდოდ სმესის კაკ მინიმუმ იქნება გასასწორებელი, რადგან VF3X სერიას განსხვავებული ბუსტის ზონა აქვს

რამდენჯერ უნდა დაიწეროს ეგ უკვე რაა
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Ghost-Method   ტურბინის პრობლემა   Jan 26 2014, 21:00
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge