![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 83 რეგისტრ.: 26-June 13 მომხმარებელი № 3,520 ![]() |
ე.ი რაშია საქმე
![]() ასევე რომელიღაც რუსულ ფორუმზე წავიკითხე რომ შესაძლებელია VF26-ის ადგილას VF32-ის ჩაყენება და თქვენი აზრი და ცოდნა მაინტერესებს არის ეგეთი რამ შესაძლებელი?! |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(dato0311 @ 27th January 2014 - 12:36) [snapback]566429[/snapback] ანუ შეიძლება ერთი ტურბინა ვფ33 იყოს და მეორე ვფ 27? იტოგში, მეორე ტურბინის შეცვლას აზრი არ აქვს, პრაკტიკულად ერთნაირებია, აი პირველი ტურბინა მართლაც განსხვავებულია და უკეთესია, მაგრამ არის ერთი რამ, ინთეიქი იქნება შესაცვლელი თუ პირველ ტურბინას დააყენებთ VF3X სერიას, რადგან შემსვლელი ყელი აქვს უფრო დიდი ვიდრე VF2X სერიას. და თუ შეცვლით პირველ ტურბინას მაშინ სავარაუდოდ სმესის კაკ მინიმუმ იქნება გასასწორებელი, რადგან VF3X სერიას განსხვავებული ბუსტის ზონა აქვს რამდენჯერ უნდა დაიწეროს ეგ უკვე რაა |
|
|
![]() ![]() |