![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
http://www.interpressnews.ge/ge/sazogadoeb...elebs.html?ar=A
საქართველოში ავტოსატრანსპორტო საშუალებების გზისთვის ვარგისობაზე სავალდებულო პერიოდულ ტესტირებას სავარაუდოდ, საერთაშორისო კომპანია TUV Rheiland Group განახორციელებს. განკარგულების პროექტი "საქართველოში ავტოსატრანსპორტო საშუალებების გზისთვის ვარგისობაზე სავალდებულო პერიოდულ ტესტირებაზე გადასვლასთან დაკავშირებით განსახორციელებელი ღონისძიებების შესახებ" მთავრობამ დღევანდელ სხდომაზე მოიწონა. განკარგულების თანახმად, საქართველოს ეკონომიკისა და შინაგან საქმეთა სამინისტროებს დაევალათ, გზისთვის ვარგისობაზე სავალდებულო პერიოდულ ტესტირებას დაქვემდებარებული ავტოსატრანსპორტო საშუალებების საერთაშორისო სტანდარტებთან შესაბამისობით ტესტირების უზრუნველსაყოფად, მოლაპარაკებები აწარმოონ სათანადო გამოცდილების მქონე საერთაშორისო ოპერატორ - TUV ღჰეილანდ Gროუპ-თან, მასთან საქართველოს მთავრობის სახელით გასაფორმებელი მემორანდუმი შეიმუშაონ და მთავრობის სხდომაზე განსახილველად წარადგინონ. კანონმდებლობის თანახმად, 2015 წლის 1-ელი მარტიდან გზისთვის ვარგისობაზე სავალდებულო პერიოდულ ტესტირებას დაექვემდებარება საქართველოს ტერიტორიაზე არსებული და დადგენილი წესით რეგისტრირებული ყველა კატეგორიის ავტოსატრანსპორტო საშუალება. ამ დროისთვის საქართველოს ტერიტორიაზე რეგისტრირებულია 900 ათასამდე ავტოსატრანსპორტო საშუალება. ავტოსატრანსპორტო საშუალებების სავალდებულო პერიოდულ ტესტირებას 22 აკრედიტებული ტესტირების ცენტრი უზრუნველყოფს. ხოოდა მემგონი მეგვეკითხება ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 28th January 2014 - 13:40) [snapback]566829[/snapback] ანუ სადღაციდან უნდა გადმოიღონ და სულ 1995 წლის გერმანული სტანდარტიც რომ აიღონ ჩვენი ავტოპარკის 30% ვერ გაივლის 20 წლის წინანდელ გერმანულ სტანდარტს +1 იმას თუ ჩავთვლით რომ ზუსტად მაგის გამო იყიდებოდა ეს მანქანა ევროპაში რომ ვერ გადიოდნენ ტექ-დათვალიერებას ან ისეთი ძვირი ჯდებოდა მაგის ჭკუაზე მოყვანა რომ ამჯობინებდნენ გაყიდვას. ვყიდულობდით ჩვენ და ეხლა მაგ მანქანის ტექ დათვალიერებას გვთხოვენ რომელმაც ევროპაში ვერ გაიარა? TRULOVI მეგეკითხა ლაშა? ![]() ![]() |
|
|