![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
http://www.interpressnews.ge/ge/sazogadoeb...elebs.html?ar=A
საქართველოში ავტოსატრანსპორტო საშუალებების გზისთვის ვარგისობაზე სავალდებულო პერიოდულ ტესტირებას სავარაუდოდ, საერთაშორისო კომპანია TUV Rheiland Group განახორციელებს. განკარგულების პროექტი "საქართველოში ავტოსატრანსპორტო საშუალებების გზისთვის ვარგისობაზე სავალდებულო პერიოდულ ტესტირებაზე გადასვლასთან დაკავშირებით განსახორციელებელი ღონისძიებების შესახებ" მთავრობამ დღევანდელ სხდომაზე მოიწონა. განკარგულების თანახმად, საქართველოს ეკონომიკისა და შინაგან საქმეთა სამინისტროებს დაევალათ, გზისთვის ვარგისობაზე სავალდებულო პერიოდულ ტესტირებას დაქვემდებარებული ავტოსატრანსპორტო საშუალებების საერთაშორისო სტანდარტებთან შესაბამისობით ტესტირების უზრუნველსაყოფად, მოლაპარაკებები აწარმოონ სათანადო გამოცდილების მქონე საერთაშორისო ოპერატორ - TUV ღჰეილანდ Gროუპ-თან, მასთან საქართველოს მთავრობის სახელით გასაფორმებელი მემორანდუმი შეიმუშაონ და მთავრობის სხდომაზე განსახილველად წარადგინონ. კანონმდებლობის თანახმად, 2015 წლის 1-ელი მარტიდან გზისთვის ვარგისობაზე სავალდებულო პერიოდულ ტესტირებას დაექვემდებარება საქართველოს ტერიტორიაზე არსებული და დადგენილი წესით რეგისტრირებული ყველა კატეგორიის ავტოსატრანსპორტო საშუალება. ამ დროისთვის საქართველოს ტერიტორიაზე რეგისტრირებულია 900 ათასამდე ავტოსატრანსპორტო საშუალება. ავტოსატრანსპორტო საშუალებების სავალდებულო პერიოდულ ტესტირებას 22 აკრედიტებული ტესტირების ცენტრი უზრუნველყოფს. ხოოდა მემგონი მეგვეკითხება ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(DEL @ 29th January 2014 - 01:10) [snapback]567165[/snapback] პრიცებკები ხომ არის 1 მანქანის სატარებლად, 4 თვლიანი ჰო და მაგას ჰქვია გაძვირება, ანუ კიდევ 1 მანქანა უნდა ვიყიდო რომელიც მაგ მისაბმელს გაქაჩავს და ტეხასმოტრსაც გაივლის, + ეგ მისაბმელიც უნდა ვიყიდო და მაგასაც გავატარო ტეხასმოტრი, + D კატეგორიის პრავაც უნდა ავიღო რომ 700კგ+ მისაბმელის ტარების უფლება მქონდეს. მე მგონი ევაკუატორი უფრო იაფი გამოვა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,533 რეგისტრ.: 22-January 13 მომხმარებელი № 3,219 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jan 29 2014, 01:14) [snapback]567167[/snapback] ჰო და მაგას ჰქვია გაძვირება, ანუ კიდევ 1 მანქანა უნდა ვიყიდო რომელიც მაგ მისაბმელს გაქაჩავს და ტეხასმოტრსაც გაივლის, + ეგ მისაბმელიც უნდა ვიყიდო და მაგასაც გავატარო ტეხასმოტრი, + D კატეგორიის პრავაც უნდა ავიღო რომ 700კგ+ მისაბმელის ტარების უფლება მქონდეს. მე მგონი ევაკუატორი უფრო იაფი გამოვა იასნია, აბა შენზე და ჩემზე კი არ ფიქრობენ კანონების მიღების დროს ![]() ![]() ![]() არადა რას ერჩი, ასე უფრო ლამაზია, ვიდრე რუსთავის გზაზე აბგონებს რომ აკეთებს და ბუგაროკებზე ხტუნავს ![]() ![]() უფ, რამხელა რამანტიკაა, კარგი აუთბექი რომ გყავს 3.0 ძრავით, ჩაუბავ კარგ პრიცეპს და ზედ გიდევს სპეც-ც ![]() რათქმაუნდა აუთბექზე გრამ-ლაითები გიყენია, პრიცეპზე ცე-28 და სპეც-ც ეზე ტე37 ![]() ![]() ![]() მაგდენი ფული როცა გვექნება, აღარც ტეხასმოტრის შეგვეშინდება და აღარც სავალდებულო დაზღვევის, რომელიც ჯერ არ შემოუპარებია ნაოცნებარ მთავრობას ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|