![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
მოკლედ მაინც უნდა დავუდგე იმ 328-ს, ატიკამ რომ აჯობა... ვცადოთ მაგის დედაც!!!
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() 66 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,868 რეგისტრ.: 6-June 09 მდებარ.: რუსთავი მომხმარებელი № 145 ![]() |
Attic
ციტატა სტანდარტია სტანდარტი მემგონი )) მატორში რა არის ნაჩალიჩარი არც ეგ ვიცი ის ვიცი რო ბლოუოფი კარგად მუშაობს და დროულად უშვებს ზედმეტ ჰაერს როცა ბუსტს ვწევ ზემოთ მაგ დროს ბლოუ ოფი იმენნა არ სტვინავს არამედ წუის ))) მგონი იაპოშკა არ იყო სულელი რო ასეთ ბუსტზე ევლო და გათვლილი აქ ყველაფერი მულიმეტრებში მარტო ბლოუ ოფი ვერ უშველის მაგხელა წნევას. ჩახედე ერთხელ და ზედ აწერია ტურბინას მოდელი, მერე შენ თუ ვერ მოძებნი მოგეხმარებით და გაიგებ მაქსიმუმ რამდენზე შეიძლება დაბუსტვა ![]() |
|
|