![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 85 რეგისტრ.: 27-January 13 მომხმარებელი № 3,226 ![]() |
აეროდინამიკა შეისწავლის აირის მოძრაობის კანონებს და აირის მიმართ მოძრავი სხეულების ზედაპირზე წარმოქმნილ ძალებს.
ამ ფორმულაზე თხოვნა იყო: წინაღობა მაღალ სიჩქარეზე: F(d)=1/2ϱv^2C(d)A Fd-წინაღობის ძალა ϱ-სიმკვრივე v-სხეულის სიჩქარე A-წინაღობის ფართობი Cd- აეროდინამიკული წინაღობის კოეფიციენტი (ფორმულის შედგენას აქ ვერ მივაგენი ამიტიმ "()"რაც წერია არის წინა სიმბოლოს ინდექსი, ^2 არის კვადრატი(ხარისხი) რითაც შემეძლება გიპასუხებთ ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
ANS-555
დამიჯერე ბრატ, ჩვენი ავტოები ფუჯი ჰევი ინდასტრიმ ყველა მილში გაატარა და მათ შორის აეროდინამიულშიც. ჰაერის წინააღმდეგობა რომ სიჩქარის კვადრატის პროპორციულია ეგ ნატელია ყველასთვის და ეგ ეფექპი მატულობს 110, 120 კმ/სთ ს მერე, დანარჩენი დამოკიდებულია იმაზე, თუ რა უნდა გააკეთოს ავტომ, ამიტომაც ბევრ სუპერკარს რეგულირებადი ანუ კომპით მართული უკანა სპოილერი უყენია. ![]() |
|
|
![]() ![]() |