![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 85 რეგისტრ.: 27-January 13 მომხმარებელი № 3,226 ![]() |
აეროდინამიკა შეისწავლის აირის მოძრაობის კანონებს და აირის მიმართ მოძრავი სხეულების ზედაპირზე წარმოქმნილ ძალებს.
ამ ფორმულაზე თხოვნა იყო: წინაღობა მაღალ სიჩქარეზე: F(d)=1/2ϱv^2C(d)A Fd-წინაღობის ძალა ϱ-სიმკვრივე v-სხეულის სიჩქარე A-წინაღობის ფართობი Cd- აეროდინამიკული წინაღობის კოეფიციენტი (ფორმულის შედგენას აქ ვერ მივაგენი ამიტიმ "()"რაც წერია არის წინა სიმბოლოს ინდექსი, ^2 არის კვადრატი(ხარისხი) რითაც შემეძლება გიპასუხებთ ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
Eagle
ეხლა მაგ ფორმულაში სიმკვრივე, რისი სიმკვრივეა ??? მანქანის ??? ანუ რკინის ??? მგონი ეგ სიდიდე გარკვეულ წილად მუდმივი იქნება. მეორე, წინაღობის ფართობი. რომელი წინაღობის ?? საიდან ითვლება ეგ ?? მთლიანი მანქანის ზედაპირის მიხედვით თუ მხოლოდ ცხვირის მხარეს ??? მესამე, როგორ უნდა ვიანგარიშოთ აეროდინამიკური წინაღობის კოეფიციენტი ??? ANS-555 საინტერესოა ის ფაქტი, რომ სპოილერი და ანტიფრთა თავის დადებით სახეს აჩვენებს ტრეკზე, პარნიზე, რალიზე. დრაგზე კი ის სრულიად ზედმეტია ![]() WESHAPO ციტატა(WESHAPO @ 11th February 2014 - 18:11) [snapback]571786[/snapback] დამიჯერე ბრატ, ჩვენი ავტოები ფუჯი ჰევი ინდასტრიმ ყველა მილში გაატარა და მათ შორის აეროდინამიულშიც. ეგრე ფუჯი ჰევი ინდუსტრიის მამებმა იმაზეც იზრუნებს რომ მანქანამ თავისუფლად იმუშაოს თავის სიმძლავრეზე ზედმეტი რაღაცეების გარეშე. იგივე ლოგიკით, მოდი და რატომ ვაძლიერებთ მანქანებს ? რა საჭიროა ? რატომ ვანასტორიკებთ ? რატომ ვცლით ტურბინებს, ინჯექტორებს, ნასოსებს ? რა, ფუჯი ჰევი ინდუსტრიის მამებზე ჭკვიანები ვართ ??? ![]() |
|
|
![]() ![]() |