IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> აეროდინამიკა, მანქანის აერიდინამიკა
Eagle
გამოხმაურება Feb 11 2014, 12:31
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 85
რეგისტრ.: 27-January 13
მომხმარებელი № 3,226




აეროდინამიკა შეისწავლის აირის მოძრაობის კანონებს და აირის მიმართ მოძრავი სხეულების ზედაპირზე წარმოქმნილ ძალებს.

ამ ფორმულაზე თხოვნა იყო:
წინაღობა მაღალ სიჩქარეზე:
F(d)=1/2ϱv^2C(d)A
Fd-წინაღობის ძალა
ϱ-სიმკვრივე
v-სხეულის სიჩქარე
A-წინაღობის ფართობი
Cd- აეროდინამიკული წინაღობის კოეფიციენტი

(ფორმულის შედგენას აქ ვერ მივაგენი ამიტიმ "()"რაც წერია არის წინა სიმბოლოს ინდექსი, ^2 არის კვადრატი(ხარისხი)

რითაც შემეძლება გიპასუხებთ smile.gif : )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
ANS-555
გამოხმაურება Feb 11 2014, 18:44
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,684
რეგისტრ.: 28-July 11
მდებარ.: unknown
მომხმარებელი № 2,150




ციტატა(WESHAPO @ 11th February 2014 - 18:11) [snapback]571786[/snapback]
დამიჯერე ბრატ, ჩვენი ავტოები ფუჯი ჰევი ინდასტრიმ ყველა მილში გაატარა და მათ შორის აეროდინამიულშიც. ჰაერის წინააღმდეგობა რომ სიჩქარის კვადრატის პროპორციულია ეგ ნატელია ყველასთვის და ეგ ეფექპი მატულობს 110, 120 კმ/სთ ს მერე, დანარჩენი დამოკიდებულია იმაზე, თუ რა უნდა
გააკეთოს ავტომ, ამიტომაც ბევრ სუპერკარს რეგულირებადი ანუ კომპით მართული უკანა სპოილერი უყენია.

კი შენ შემოგევლე მარა ფუჯი ჰევიმ 180კმ/სთ-ზეც დაადო ლიმიტო და მე რო მინიმუმ 280კმ/სთ მინდა, მაგიც გათვლილი ექნება ფუჯი ჰევის დავიჯერო? smile.gif


თან აერო დინამიკის გაუმჯობესებით განა მარტო წინაღობის შექმნაა შესაძლებელი, არამიდ მისი შემცირებაც და ამიტო მინდა ვნახო საქართველოში ისეთი დანადგარ-შენობა-სპეციალისტი, რომელიც მაგ საკითხში დამეხმარება...
მე ჩემი თვალსაზრისით უკვე ვამცირებ ცოტაოდენ მაგ წინაღობას მარა უფრო კომპეტენტური ადამიანი მჭირდება რო ეხლა მაგის სწავლა არ დავიწყო...




ციტატა(VADA @ 11th February 2014 - 18:36) [snapback]571792[/snapback]
ეგრე ფუჯი ჰევი ინდუსტრიის მამებმა იმაზეც იზრუნებს რომ მანქანამ თავისუფლად იმუშაოს თავის სიმძლავრეზე ზედმეტი რაღაცეების გარეშე.
იგივე ლოგიკით, მოდი და რატომ ვაძლიერებთ მანქანებს ? რა საჭიროა ? რატომ ვანასტორიკებთ ? რატომ ვცლით ტურბინებს, ინჯექტორებს, ნასოსებს ?
რა, ფუჯი ჰევი ინდუსტრიის მამებზე ჭკვიანები ვართ ???

+1
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Eagle   აეროდინამიკა   Feb 11 2014, 12:31
ANS-555   Eagle ბარემ გკითხა...   Feb 11 2014, 15:39
Eagle   ANS-555 სპოილერი წე...   Feb 11 2014, 16:02
ANS-555  
...   Feb 11 2014, 18:14
VADA   WESHAPO ყველას მაგი...   Feb 11 2014, 18:22
ANS-555  
...   Feb 11 2014, 18:45
ANS-555  
ციტატ...   Feb 11 2014, 19:02
VADA   Eagle
...   Feb 11 2014, 19:59
VADA   Eagle ანუ Streamlined Body და S...   Feb 11 2014, 20:05
WESHAPO   VADA 0.405 Subaru Forester 1997-2002 0.38 ...   Feb 11 2014, 20:53
VADA   WESHAPO რა იცი ??? ნახ...   Feb 11 2014, 21:28
spec1   Коэффициент лобового сопро...   Sep 19 2014, 19:03
WESHAPO  
ციტატ...   Feb 11 2014, 21:31
VADA   WESHAPO და 06-ს, 03-ს, უკე...   Feb 11 2014, 22:17
WESHAPO  
ციტატ...   Feb 11 2014, 22:28
VADA   WESHAPO ჰოდა მერე წი...   Feb 11 2014, 22:47
Eagle   ციტატა როგორ ჩავსვ...   Feb 11 2014, 22:53
VADA   Eagle ამიტომაც იყო ...   Feb 11 2014, 23:01
TRULOVI   აღარ მახსოვს მაგრა...   Feb 11 2014, 23:01
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge