![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
მემგონი საჭირო და მტკივნეული თემაა, მიზეზი ბევრი შეიძლება იყოს, მაგრამ მაქსიმალურად რისკების შესამცირებლად რჩევებს თუ არ დავიშურებთ კარგი იქნება...
დავიწყებ ჩემი მცირე ცოდნით და განავრცეთ გურუებმა:
![]() P.S. მცირეოდენი რისკი ყოველთვის არსებობს რომ თუნდაც იდეალურად გამართულ ძრავს რამე დაემართოს ჩვენგან დამოუკიდებლად... განაგრძეთ... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
bako
ციტატა(bako @ 18th February 2014 - 14:47) [snapback]574410[/snapback] კამათად არ მიიღო, ჩავასწორებ რამდენიმეს ისევ კარგ ხალხს რო გამოადგეს მაგისთვის: რას ამბობ, ეს თემა მაგისთვის გავხსენი ![]() ციტატა(bako @ 18th February 2014 - 14:47) [snapback]574410[/snapback] და დავამატებდი, რომ ზეთის ფილტრს მიაქციოთ განსაკუთრებული მნიშვნელობა, ანუ ფილტრის ელემენტის შემოვლითი კლაპანი არ უნდა იყოს 1.5 ატმოსფეროზე სუსტი. წინააღმდეგ შემთხვევაში მიიღებთ ზეთის ფილტრაციის ნაკლებ ინტენსიურობას. ეს ვერ მივხვდი ![]() |
|
|