![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
მემგონი საჭირო და მტკივნეული თემაა, მიზეზი ბევრი შეიძლება იყოს, მაგრამ მაქსიმალურად რისკების შესამცირებლად რჩევებს თუ არ დავიშურებთ კარგი იქნება...
დავიწყებ ჩემი მცირე ცოდნით და განავრცეთ გურუებმა:
![]() P.S. მცირეოდენი რისკი ყოველთვის არსებობს რომ თუნდაც იდეალურად გამართულ ძრავს რამე დაემართოს ჩვენგან დამოუკიდებლად... განაგრძეთ... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(levanisan @ 18th February 2014 - 15:33) [snapback]574420[/snapback] აქ შეცვლილი რემნით 50 000 კმ–ა განსაზღვრული მხოლოდ სიარული ასე რომ დასმასკული როლიკი (მხოლოდ ის რომელიც ექვემდებარება აღდგენას) 50კ–ს ნორმალურად გაივლის +1, მაგიტომ დავწერე მეც, რომ ციტატა(karlo-fan @ 18th February 2014 - 14:30) [snapback]574403[/snapback] რემნის შემდგომი შეცვლისას კი როლიკებიც უნდა შეიცვალოს |
|
|