![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
მემგონი საჭირო და მტკივნეული თემაა, მიზეზი ბევრი შეიძლება იყოს, მაგრამ მაქსიმალურად რისკების შესამცირებლად რჩევებს თუ არ დავიშურებთ კარგი იქნება...
დავიწყებ ჩემი მცირე ცოდნით და განავრცეთ გურუებმა:
![]() P.S. მცირეოდენი რისკი ყოველთვის არსებობს რომ თუნდაც იდეალურად გამართულ ძრავს რამე დაემართოს ჩვენგან დამოუკიდებლად... განაგრძეთ... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
ციტატა(bako @ 18th February 2014 - 14:47) [snapback]574410[/snapback] რემნის როლიეკბის აღდგენა იგივეა რაც სალხინო დალიოთ. ვერცერთი თავიდან დასმასკული როლიკი ვერ გაივლის ხელმეორედ 100 000. აქ შეცვლილი რემნით 50 000 კმ–ა განსაზღვრული მხოლოდ სიარული ასე რომ დასმასკული როლიკი (მხოლოდ ის რომელიც ექვემდებარება აღდგენას) 50კ–ს ნორმალურად გაივლის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ციტატა(levanisan @ Feb 18 2014, 15:33) [snapback]574420[/snapback] აქ შეცვლილი რემნით 50 000 კმ–ა განსაზღვრული მხოლოდ სიარული ასე რომ დასმასკული როლიკი (მხოლოდ ის რომელიც ექვემდებარება აღდგენას) 50კ–ს ნორმალურად გაივლის ![]() ვერ დაგეთანხმები, ჩემი დისტირბუტორების მანქანებმა მეორე შეცვლა ზუსტად 100 ის გავლის მერე შეცვალეს ღვედი და როლიკები. კაკრას ერთი უტურბინო ფორესტერია. თუ ხარისხიანს დააყენებთ არანაირი პრობლემა არაა. ვინც გაზაობს და მოძრაობის ძირითადი ნაწილი ტრეკზეა ან პარნიზე ან რავი სადღაც კიდე სულ მაღალ აბაროტზე, მაშინ კი ბატონო... |
|
|