![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
მემგონი საჭირო და მტკივნეული თემაა, მიზეზი ბევრი შეიძლება იყოს, მაგრამ მაქსიმალურად რისკების შესამცირებლად რჩევებს თუ არ დავიშურებთ კარგი იქნება...
დავიწყებ ჩემი მცირე ცოდნით და განავრცეთ გურუებმა:
![]() P.S. მცირეოდენი რისკი ყოველთვის არსებობს რომ თუნდაც იდეალურად გამართულ ძრავს რამე დაემართოს ჩვენგან დამოუკიდებლად... განაგრძეთ... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,533 რეგისტრ.: 22-January 13 მომხმარებელი № 3,219 ![]() |
კარგი რაა კარლო, რა ზეთი, რის რემენი და სად აქვს სუბარუს ფილტრიი???
![]() ![]() ![]() მოკლედ მეგობრებო, დავამატებ აქ მართლა ჯიგრულ რჩევებს: 1. არ იყოდოთ სვეჟი და დაბალგარბენიანი მანქანა (იხდით ძვირს და მერე გიტყდებათ, რომ არც ისე სვეჟი აღმოჩნდება. სტუკით კიდევ დაბალ გარბენიანიც სტუკდება) 2. ნუ დაიხარჯებით ზეთის ცვლაზე და მსგავს სისულელეებზე, მითუმეტეს ფოთში (თუ სტუკზეა მანქანა ზეთი და ვერცხლის წყალი ვერაფერს უშველის) 3. ჩამოიყვანა, იგაზავა სანამ განბაჟება მოუწევს (ტრანზიტებზე ვიოდეო ჯარიმა არ მოდის) და გააგდო ბაზარზე დალშე ვსიო ერუნდა და რაც ბევრ რჩევას მიიღებთ, მით მეტ შეცდომას დაუშვებთ ![]() |
|
|