![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 56 რეგისტრ.: 15-February 14 მომხმარებელი № 4,011 ![]() |
მყავს იმპრეზა wrx დრაგაობის მერე რაკრაკი დაიწყო ძრავმა, მემგონი გადახურდა .ცივზე და ცხელზეც რაკარუკობს მემგონი კლადიშია.ხმა მოდის ძრავის შუა ნაწილიდან სქელი ზეთი რო ჩავასხა გაჩუმდება? სანამ ბოლომდე დასტუკავს ვივლი მერე გავაკეთებ
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 19th February 2014 - 02:03) [snapback]574592[/snapback] ზეთზე გაკეთებული 50 ლარის ეკონომიას შემდგომში მოსდევს მატორის რემონტი 30-40-ჯერ მეტი თანხით.... აქ ეკონომია არაფერ შუაშია გინდაც 300V სხმოდა, თუ ძრავს ისეთი ხმა ქონდა, რომ ზეთის შეცვლა ურჩიეს, თან უცნაურია რატომ 10წ40, ეგ არაფრით განსხვავდება ფაქტიურად 5წ40-სგან, ცოტა ხანი არის მეტად ბლანტი ცივზე, სამუშაო რეჟიმში იგივე მონაცემები ექნება, ნუ დაახლოებით იგივე, იმდენად იგივე, რომ ეგ ცვლილება სტუკს ვერ გამოიწვევს ჯანმრთელი მანქანის შემთხვევაში, ხოდა ჯობდა 5წ50-ის ჩასხმა, როცა ხმა არის და გინდა გააჩუმო... და მიუხედავად ამისა, გინდაც 300V სხმოდა, პრობლემურ ძრავს რომ ბუსტს აუწევ 1.2-ზე და იდრაგავებ - დაისტუკება მეტ წილ შემთხვევაში რა თქმა უნდა, ასე რომ არაფერი მოულოდნელი და უცნაური არ მომხდარა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(karoche @ Feb 19 2014, 10:57) [snapback]574684[/snapback] PAINKILLER აქ ეკონომია არაფერ შუაშია გინდაც 300V სხმოდა, თუ ძრავს ისეთი ხმა ქონდა, რომ ზეთის შეცვლა ურჩიეს, თან უცნაურია რატომ 10წ40, ეგ არაფრით განსხვავდება ფაქტიურად 5წ40-სგან, ცოტა ხანი არის მეტად ბლანტი ცივზე, სამუშაო რეჟიმში იგივე მონაცემები ექნება, ნუ დაახლოებით იგივე, იმდენად იგივე, რომ ეგ ცვლილება სტუკს ვერ გამოიწვევს ჯანმრთელი მანქანის შემთხვევაში, ხოდა ჯობდა 5წ50-ის ჩასხმა, როცა ხმა არის და გინდა გააჩუმო... და მიუხედავად ამისა, გინდაც 300V სხმოდა, პრობლემურ ძრავს რომ ბუსტს აუწევ 1.2-ზე და იდრაგავებ - დაისტუკება მეტ წილ შემთხვევაში რა თქმა უნდა, ასე რომ არაფერი მოულოდნელი და უცნაური არ მომხდარა ![]() და ეგ ძრავის ხმა იაპონიიდან ჩამოსვლის დროს ჰქონდა? იქნებ ნელნელა გაუჩნდა და ზუსთად ზეთის გამო?? ( არა სისქის, არამედ ხარისხის) ნუ პრობლემურ ზრავს რომ დაბუსტავ, ეგ კიდევ სხვა ოპერაა... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |