![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
მემგონი საჭირო და მტკივნეული თემაა, მიზეზი ბევრი შეიძლება იყოს, მაგრამ მაქსიმალურად რისკების შესამცირებლად რჩევებს თუ არ დავიშურებთ კარგი იქნება...
დავიწყებ ჩემი მცირე ცოდნით და განავრცეთ გურუებმა:
![]() P.S. მცირეოდენი რისკი ყოველთვის არსებობს რომ თუნდაც იდეალურად გამართულ ძრავს რამე დაემართოს ჩვენგან დამოუკიდებლად... განაგრძეთ... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
BL5-ებთან დაკავშირებით გვერდით თემაში დავწერე და აქაც გადმოვიტან იგივე ტექსტს: ბიჯო გაიგეთ რომ ტვინსკროლი ტურბინა 2000 აბაროტზე რომ მაქსიმალურ ბუსტს აძლევს მატორს, მაგ დროს შატუნებს და ვკლადიშებს მაგარი ძალა ადგება, შესაბამისად სჭირდება სპეციფიური მოვლა, უმაღლესი ხარისხის ზეთი, ხშირი ცვლა და ა.შ. და ეგეც ბოლომდე გარანტიას ვერ მოგცემს რომ არ გაედება დუდუკში smile.gif რესტაილინგზე სპეციალურად გააკეთეს მკვეთრად განსხვავებული ECO რეჟიმი სადაც 0.3-ზე მეტს ვერანაირად ვერ დაბუსტავს და აბაროტებსაც ისე ნელა კრიფავს გეგონება უტურბინოა smile.gif SPORT რეჟიმიც ცოტა უფრო დაჩმორებულია სტანდარტულ კუზაოსთან შედარებით, ანუ რეზკი ჩადგმაზე ცოტა უფრო გვიან რეაგირებს და ასევე დაცვა აქვს SPORT SHARP რეჟიმზეც, სანამ წყალი 70 გრადუსამდე არ გათბება, მაგ რეჟიმს არ ჩაგირთავს რაც არ უნდა აჭირო კნოპკებს biggrin.gif ხოდა გაითვალისწინეთ ეს ყველაფერი სტანდარტულ მოდელებზე და არაფერიც არ მოუვა.... ნუ თუ უკვე დარხეული აქვს ძრავს, ესე იგი იქვე იაპონიაში არ უვლიდნენ და მაგას არაფერი ეშველება შოთა ექიმის შელოცვების გარდა smile.gif ხო და კიდევ, 100.000-ზე მეტი გარბენით ტურბინიანი მანქანის ყიდვა არის ერთი დიდი ლატარია, ეგ აქამდეც უნდა გცოდნოდათ... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|